- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu günkü gezimde yine yaylalara yol durumunu öğrenmek istedim. karlar bi türlü erimek blmiyor. yaz gelmiyor bu rizeye, çoğu zaman yağmur yağıyor ve sis oluyor yaw
neyse bu günde öyle bi geziydi. iyi seyirler.
buraları daha önce de fotoğraflamıştım.



yüksek dağlarda yine sis var.o sisin içerisine gideceğim.





bu kuşu da ilk defa görüyorum karadenizde.


yol bi taraftan çok güzel ama bi taraftan ürpertici:cyclopsan


engel yok, yola devam

işte sisin içerisindeyim.

buraya kadarmış. burası tahminimce Siprona yaylasına 5 km felan uzaklıkta. ha bu arada Siprona da Ardeşen'e yaklaşık 35 km felan.

geri dönüşü geldiğim yoldan değil de başka bilmediğim bir yoldan deniyorum.

o da ne. Bu yol Işıklıya çıkıyormuş, ne kadar güzel. ordan ver elini Ardeşen.

işte tanıdık bir yer geldi. bundan sonrasını biliyorum.
başka bir gezimde buralardan geçmiştim, belki hatırlayan vardır.


güzel bir manzarayla fotoları sonlandırıyorum

buraları daha önce de fotoğraflamıştım.



yüksek dağlarda yine sis var.o sisin içerisine gideceğim.





bu kuşu da ilk defa görüyorum karadenizde.


yol bi taraftan çok güzel ama bi taraftan ürpertici:cyclopsan


engel yok, yola devam

işte sisin içerisindeyim.

buraya kadarmış. burası tahminimce Siprona yaylasına 5 km felan uzaklıkta. ha bu arada Siprona da Ardeşen'e yaklaşık 35 km felan.

geri dönüşü geldiğim yoldan değil de başka bilmediğim bir yoldan deniyorum.

o da ne. Bu yol Işıklıya çıkıyormuş, ne kadar güzel. ordan ver elini Ardeşen.

işte tanıdık bir yer geldi. bundan sonrasını biliyorum.
başka bir gezimde buralardan geçmiştim, belki hatırlayan vardır.


güzel bir manzarayla fotoları sonlandırıyorum
