Güneyin İncisi YBR'ler''yenifoto''

Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
45
motorlar on numara olmus maaşallah kazasız belasız cezasız sürüşler size ama üst kapak taşlaması tamam ,karbüratör memeleride tamam dişliler genişletilmiş manifold filtre geri dönüşüm iptali onlarda tamam daa gerisine aklım ermedi ...yarış zinciri platin ateşlemeli buji chip tuning kesici iptali subaplar felan...üst kapağı bende taşlattırdım..istanbuldakı arkadaşlar bilir aşağı yukarı istanbuldaki bütün makinaların subaplarını topkapıda bi subapçı var o yapıomuş üst kapağı götürdüğümde buna buyuk subap olmas dediler yeterli mesafenin olmadığını söylediler
chip tuninge gelince ben elektronik mezunuym yamaha istinyede çalışan mühendis arkadaşımla iki tane beyin parçaladık biri 5VL biride 3D9 olmadı ..Siz nasıl bi teknolojiyle yaptınız anlayamdım..yurt dısında hazır kitler olduğunu söyledi oda 200 euro gibi bi para...
bunları yalan söylüyosunuz diye veya eleştirmek için yazmadım yanlış anlamayın nasıl yaptıysanız biras bilgi verin bende yaptırayım
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
183
Akif abi bende yanına geldim bir iki kez belki görsen tanırsın geldiğim zaman LF plaka ybr yeni bitmişti ve ben hasta olmuştummakinaya neyse abi eline ve emeğine saplk en kısa zamanda uğrayacam yanına...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
168km/h süratle giderken devir göstergesi kaça geliyor?bende de 1,5 sene önce 2 tane(2004 ve 2005) ybr vardı,standart haliyle max.125 yapıyordu ve redline çeviriyordu.birde arkadaşlar sadece chip nerde onu merak ettim?chip tunning sadece enjeksiyonlu motorlarda oluyor diye biliyorum
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
benim ybr en fazla yokus assagi 120 yapiodu, oda redline... makinanin bi vidyosunu cekip foruma koyman munkunmu? sesini duymamiz acisindan. Eline saglik, bu motorlari goruyorum, sesleri ybrden beklenmedik sekilde kalin..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel dediğiniz şeyleri hiç anlamadım bunların neresi modifiye ufacık bi parça değiştirmiş olaya modifiye demiş bence hiçte güzel değiller egzoz değiştir modifiye de gülerim valla
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
168 km ybr ile ölümle dans etmekten başka bişi değildir. Bu tamamiyle kendi fikrim. Aman derim sevdiklerimizi üzmeyelim...
Yinede ellerinize sağlık. Büyük emek harcadığınız belli
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben trafik polisi olsam o motora öyle ağır ceza keserimki.abi ayna yok sağını solunu görmüyorsun,sinyal yok kimseyi uyarmadan dönüş yapıyorsun resmen kazaya davetiye :pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hersey iyi çok güzel fakat su aynaları sökmeyin ya görüntü ugruna güvenligi feda etmek çok kötü bi yaklaşım aynalar olmadan motorun üzerine çıkmayan biri olarak ufak bi tavsiye aynalar motordaki en önemli güvenlik aksamılarından biridir dikkat edelim :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok şık ve bakımlı duruyorlar...

Yapılan emeğe sonsuz saygı duyuyorum... Ancak amaç 170 km. sürat yapmasını sağlamak mı yoksa bu motorun 170 km sürat yapmasını sağlamak mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst