Güneyin İncisi YBR'ler''yenifoto''

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
3
01022007044bl7.jpg


10022007073hk4.jpg


01022007045qw2.jpg


01022007042ny4.jpg


01022007046ie2.jpg


01022007043ni3.jpg


01022007047rt5.jpg


10022007074go4.jpg


30012007031ik9.jpg


01022007038pa0.jpg


26012007015gh0.jpg


01022007049ku6.jpg


26012007009tm5.jpg


a024nq8.jpg


a019xa0.jpg


a020db4.jpg


10022007081hf9.jpg

Yapılan modifikasyonlar: 57mm.forget piston, genişletilmis subap yuvaları ve subaplar, üst kapak taşlaması,beyinde kesici iptali ve atesleme sisteminde yapılan programlama(chip Tuning), büyütülmüş karburatör memesi ve karbüratörde,hava filitresinde(genişletilmiş hava giriş yeri ve performans filitresi),ön ve arka dişlide yapılan değisiklikler,platin ateslemeli buji, şanzuman dişlisinde yapılan oransal degişiklikler, geri dönüşüm iptali, genişletilmis manifod çıkışı, performans eksozu, yarış zinciri, vs.vs. yapılan bu degişiklikler sonucu ''LF 575''(Adana'nın KRALI) otabanda yapılan denemeler sonucu dijital kilometre ölcümü sonucu ''168km'' hıza cok kısa bır surede ulaşmıstır...
Emeği geçen bütün ustalara sonsuz teşekkürler dileğiyle...
LÜTFEN EMEĞE SAYGIDA BULUNALIM SAYIN FORUM ÜYELERİ...
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
1
Eline sağlık Akif usta sanada bu yakısır valla cok gÜzel oldu, Halil kardeşim sanada tesekkürler test sürüşü pilotumuz oldugun için... Eyvallah herkese..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
168km/s süper bir rakam eline sağlık ustam.Peki sorması ayıptır ne kadar masraf yaptın?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
herşey güzel de ustalarımızın verdikleri pozda ellerinde sigara olmasaydı daha güzel olurdu sanki???
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Tüm dünyada sizledr gibi modifiye il ilgilenen ustalar ve meraklılar vardır. Elinize sağlık emek verip kendinize göre güzel bir alet vücuda getirmişsiniz.ne güzel ..ama başlıktaki yorum hakını kısıtlama hakkınız yok.. o zaman başlığı açmayacaksınız .. burda size elinize sağlık aferin diyende çıkacaktır..ben beğenmedim diyende çıkacaktır..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ben beğenmedim diyende çıkacaktır..

Mesela ben, ybr den nefret ediyorum sevmek zorunda ve beğenmek zorunda değilim..
Eğer beğenmiyorsam bu topiğe yazmam olur biter,ama tahrik var başlıkta..:p
Yine de herkesin motoru kendine güzel işte :):)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ustam ellerine sağlık YBR'yi ekonomik ve kullanışlı imajlarından kurtarmak için elinden geleni yapmışsın. Sormazsam Çatlarım: Aynalar nerde? ve bu denemeler esnasında kask kullandınız mı? samimi cevap istiyorum
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
en kısa zamanda grenajlı (kaportalı) bir motor edin. bu motora yaptıklarını öyle bir motora yaparsan daha fazla verim alırsın.
eline sağlık. egzosa delik açmaktan daha iyi modifiye olmuş.:cat:
ek olarak LF575 in ilk resimdeki arka lastikler asvalt için çok uygun değil gibi geldi. daha düzgün bir lastik olmadan motordaki gücü kontrol etmen zorlaşır
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
wala ellerınıze saglık ama bnde ybr yı cok sewmıyorum ama cok rahat bır motor:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herşey güzel de ustalarımızın verdikleri pozda ellerinde sigara olmasaydı daha güzel olurdu sanki???

arkadaşım bence haklı.motoruna gelince gerçekten harika duruyor,iyi emek vermişsin.ama dostum öyle hafif motorla o hızı görmen gerçek tehlike.yinede helal olsun:) ...kendine iyy bak,can tatlıdır unutma.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet benimde tipim değil fakat bana ait olmayan ciğere pis derim kediler misali :) heheh Akif ustanın saydığı modifikasyon olayına tebrikler diyorum emek ve uğraşa saygım sonsuz !
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
hocam tebrik ederim ama sigara ile ciktiginiz fotograf pek uygun olmamamis.. yani "toplum icin ozendirici" olma mahiyetinde..
:]


ellerinize ve emeginize saglik olsun..




Shakulin
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla çok yakışıyor bence ybr lere modifikasyon çalışmalarınızda başarılar dilerim hocam
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
herşey güzelde arkayı nasıl görüyosunuz?
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Tüm dünyada sizledr gibi modifiye il ilgilenen ustalar ve meraklılar vardır. Elinize sağlık emek verip kendinize göre güzel bir alet vücuda getirmişsiniz.ne güzel ..ama başlıktaki yorum hakını kısıtlama hakkınız yok.. o zaman başlığı açmayacaksınız .. burda size elinize sağlık aferin diyende çıkacaktır..ben beğenmedim diyende çıkacaktır..

+1 :farao:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
elinize saglık

valla cok güzel olmuş.egzoz işçiliği gerçekten 2 motorda da cok güzel. 01 SC plakalı motorda plaka cok hoş duruyor.kimisi camurlugun içine takıyor da.. REZALET DURUYOR.. :farao: .

ELİNİZE,EMEGİNİZE SAĞLIK...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
çok güzel olmuş kimisi modifiye yapacağım diye motoru dağıtır sizin işi profesyonel oldugu belli elinize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst