Güneş tutulması

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
mondial50tt' Alıntı:
bir daha ne zaman olacak ??????

ben gazetede 2030 yılında diye okumuştum...ama bilinmez tabi kimbilir belki bilimde yanılır, en orjinali bizimki olmuş sanırım siyah poşetle izledik tutulmayı...:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben 98'de izlemiştim. tv falan hikaye. çıplak gözle görmek gibisi yok. son ana kadar yavaş yavaş kapanıyor (filtrenin ardından bakıyordum). tamamen kapandığında filtreden çok da olağanüstü gözükmüyordu. şimdi çıplak gözle görebilirim herhalde diye filtreyi indirdiğimde o muhteşem manzarayla karşılaşmıştım. mükemmel ötesiydi.
depreme gelince... ne bilimsel, ne dinsel hiçbir bağlantısı yok güneş tutulmasıyla. yani bizim millet hurafelere inanmaya devam ediyor.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
korkuyoruuuummmm hemde çok en son pakistanda da güneş tutulmasından 3gün sonra oldu ve yakın geçmişte de bunun sayısı çok fazla inşallah olmaz:salut:ya wtr ne hurafesi yaaaa valla çok fazla örneii var bkz.siyaset meydanı bi sürü olayı verdi
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
watercolours' Alıntı:
niye hep siyaset meydanı veriyor da bilimsel yayınlar birşey demiyor?
siyaset meydanında bilimsel baalantı yok diye girdiler konuya arada bunları verdiler sonra da bilimsel olarak bişey yok diye devam ettiler hangisine kim ne kadar inanır tir tir tir tir
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
haklı çıkacağız zaten... deprem olsa bile haklıyız. çünkü ikisinin bir bağlantısı gösterilemedi.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bir dahaki güneş tutulması 62 yıl sonra. Biz göremeyiz o kesinde belki yakın tarihlerde doğacak kardeşlerimiz bu güzelliğe muaffak olabilirler. En güzel Antalyadan göründüğü söyleniyordu siz oralarda nasıl gördünüz bilemem ama tam tutulma esnasında muhteşem bir ortam vardı Antalya sokaklarında. Saat 14:00 olmasına rağmen heryer kapkaranlık oldu ve tüm şehrin ışıkları birden yandı. Sirenler çalıyor, alkışlar ve ıslıklar eşliğinde birçok kişinin ilk kez bu kadar net gördüğü bu güzelliğe hayran hayran bakıyorduk. Hava öyle soğuk oldu ki sanki 5-10 derece düştü ve şiddetli bir rüzgar başladı. Ama o görüntü! Muhteşemdi ...
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
83
ah, güneş tutulmasını izleyemedim. sınavım vardı. ben o saatte karanlık sahnede piyano çalıyordum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst