Gündoğmuş kısacık bir gezi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Antalya Genç Motosiklet Klübü
Manavgat'tan yola çıktık,Akseki,ordan ver elini Gündoğmuş,sonrasıda Alanya'da son buldu
IMG_8517.jpg

Gündoğmuş bulun bir şelale,ekip mola veriyor
IMG_8521.jpg

Kaskı çıkarmaya üşeniyorum
IMG_8519.jpg

Topluca bir fotoğraf çekip,Eğri göle gitmenin planlarını yapıyoruz
IMG_8525.jpg

Yollarda kar erimiş,ilerisi içini birşey diyemeyecem,Gündoğmuş Pembelik Köyünü geçtikten sonra molamızı verip,ateşi yakmaya hazılanıryouruz,hava ılık
nnnn16002757_600781906787390_1866173881397009874.jpg

Ateş yanar,sucuklar nar gibi,birtek sivas mangal köpeğimiz eksik
IMG_8540.jpg

Böyle bir şekerim olsun,varsın çayım acı olsun,yaramaza bak hele
jhj_2.jpg
[/url]
Keyifler yerinde,ufaktan çevreyi gezsek güzel olur,grupla geldiğim için fazla fotoğraf olmuyor,millete ayak uydurmak gerekir,bir çok yollar kapalı
16002774_600782256787355_4007077523404688102_n.jpg

Karla buluşan motosikletçiler,birazda çocukluğunu yaşamak isteyince,kendini kara bırakıyor
IMG_8527.jpg

Yolcular kalmasın,vapur kalkıyor,gidecek yol yok
IMG_8533.jpg

Kankamı buluyorum,kel kalmış karı dırdırından mı? Başka durumlardan mı ? belirsiz,saç ekleyip,gönlünü alıyorum,
IMG_8535.jpg

Manzara güzel,yolu açılınca,terasın yolu kapanmış,bata çıka yukarı çıktım,birde bana sorun
IMG_8538.jpg

Antalya Genç Motosiklet klübü
IMG_8542.jpg

Yollar boş, 3 G (gar,gış,gıyamet) asıl macera burdan sonra,karda ybr arkası önü ayrı oynuyor
IMG_8536.jpg

Karla mücadele yavaştan başlasın,yolda gelirken ara ara kaldığımız oldu
IMG_8528.jpg

Burdan sonrası,ybr ile gidilecek değil,fazla zorlamaya gerek yok
IMG_8529.jpg

Karşı yol kapalı,dönüş başlamıştır,ninem yukardan seslendi,çocuklarım delimisiniz ne yaparsınız oralarda garda gışta,yol kapalı
IMG_8530.jpg

Gidiyoruz Eğri Göle,motosikletleri çeviriyoruz,zifte yine yapışmış,sildim ama fayda etmedi
IMG_8531.jpg

Eğri Göl yolu kapalı,çündere şelalesi,su az olunca, göz gezdirip millet durmadan gidiyor
9 Kişi, 8 motosiklet,en küçük katılımcımız babasıyla gelmiş,babası yağmurluk yerine,balıkçı yağmurluğu giymiş,ara ara yağan yağmurdan ıslanmadı, birde ben alıcam,uzun soluklu gezilerde faydasını görürmüyüz bakalım
Çay molası
16105721_600782423454005_7197151495287621795_n.jpg

Ktm 450 ateş ediyor,bırakın bu yollar bizden sorulur,bizde ktm alsak böyle yollara vursak nasıl olur,insan iştahlanıyor,bakım masrafı gideriydi derken altın nasıl kalkılır merak konusu,tek güvencem,motosiklet ustam Adil usta iyiki varsın
16114771_702682149907011_1513632757111835676_n.jpg

Gezinin son fotoğrafını çektiriyorum,paçalı güvercin olduk :):):):
IMG_8554.jpg

Toplamda 220 kmlik bir atıştırmalık,bir gezi oluyor,ybr nin ön dişlide 15 olunca iyice bayıldı garibim,aküde zayıftı ömrünü tamamlamış oldu,bugün değiştirdim fazla fotoğraf çıkmıyor,bu yollara Yamaha WR 450 F böyle bir deli oğlan lazım
Kışın çıktığım gezilerde,egzoza zift bulaşma hastalığı oldu,zift sanki mıknatıs gibi bizi çekiyor
Daha detaylı bir gezi yapmak isterdim,klübe ayak uydurmak için,fazla durmadım,zevkli bir gün geçti.
Kış mevsiminde kısa atıştırmalık,yolculuk yaptım,motosiklete binemeyen,motosiklet sevdalılarına gelsin
Ön dişli 15 olunca çok zayıf kaldı,birdaha gidersem ön dişiyi 13 yapacam
Motosikletim garaj motorudur,yağmur,kar,çamur,toz toprak görmemiştir,sürekli kapalı garajda saklanmış,yüksek rakımlarda kullanılmamış,güneşli havalarda kullanılmıştır
IMG_7682.jpg

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Sağlıcakla kalın
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
mangalın başındaki köpek çok şirin (sorması ayıp olmasın nedir mangalda pişen?) güzel bir gezi olmuş
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
''Sivas MANGAL köpeği'' bu.
Ya hemşerim böyle bir klüp var, ve böyle geziler yapıyorsunuz, yaptıktan sonra değilde önceden haber versenize be. Hani belki biz de gelirdik.
Bir de merak ettim, RX3 ün performansı nasıldı o yollarda?
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Paylaşım ve fotolar için teşekkürler.

Canım çekti bak şimdi benim de, hafta sonu kaçmak lazım bir yerlere. :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Sağolun teşekkürler
Güzel bir gezi olmuş, tekerinize sağlık :cat:
Çok tatlı yaramaz,bakışı duruşu,insanın sıkıştırası geliyor,pişen hakkında benimde bilgim yok
mangalın başındaki köpek çok şirin (sorması ayıp olmasın nedir mangalda pişen?) güzel bir gezi olmuş
Gezilere çıkmadan 1 ay önce MT'de yazdım gelen giden olmadı,durum böyle olunca önceden bildirim yapmadım,2 kez tekrar yazdım,tek tabanca Alanyadan ver elini gürcistanı buldum,performans güzeldi.
12 şubat 2017 Alanya Anamur var gezisi var,detaylar kısa zamanda netleşir,ozaman kadar bir yerlere giderim,mutlaka egzoza zift yapışır
''Sivas MANGAL köpeği'' bu.
Ya hemşerim böyle bir klüp var, ve böyle geziler yapıyorsunuz, yaptıktan sonra değilde önceden haber versenize be. Hani belki biz de gelirdik.
Bir de merak ettim, RX3 ün performansı nasıldı o yollarda?
İyi olur kafa dağıtın,içiniz açılır
Paylaşım ve fotolar için teşekkürler.

Canım çekti bak şimdi benim de, hafta sonu kaçmak lazım bir yerlere. :)
Rica ederim
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst