- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 1,453
- Konu Yazar
- #1
Antalya Genç Motosiklet Klübü
Manavgat'tan yola çıktık,Akseki,ordan ver elini Gündoğmuş,sonrasıda Alanya'da son buldu
Gündoğmuş bulun bir şelale,ekip mola veriyor
Kaskı çıkarmaya üşeniyorum
Topluca bir fotoğraf çekip,Eğri göle gitmenin planlarını yapıyoruz
Yollarda kar erimiş,ilerisi içini birşey diyemeyecem,Gündoğmuş Pembelik Köyünü geçtikten sonra molamızı verip,ateşi yakmaya hazılanıryouruz,hava ılık
Ateş yanar,sucuklar nar gibi,birtek sivas mangal köpeğimiz eksik
Böyle bir şekerim olsun,varsın çayım acı olsun,yaramaza bak hele
[/url]
Keyifler yerinde,ufaktan çevreyi gezsek güzel olur,grupla geldiğim için fazla fotoğraf olmuyor,millete ayak uydurmak gerekir,bir çok yollar kapalı
Karla buluşan motosikletçiler,birazda çocukluğunu yaşamak isteyince,kendini kara bırakıyor
Yolcular kalmasın,vapur kalkıyor,gidecek yol yok
Kankamı buluyorum,kel kalmış karı dırdırından mı? Başka durumlardan mı ? belirsiz,saç ekleyip,gönlünü alıyorum,
Manzara güzel,yolu açılınca,terasın yolu kapanmış,bata çıka yukarı çıktım,birde bana sorun
Antalya Genç Motosiklet klübü
Yollar boş, 3 G (gar,gış,gıyamet) asıl macera burdan sonra,karda ybr arkası önü ayrı oynuyor
Karla mücadele yavaştan başlasın,yolda gelirken ara ara kaldığımız oldu
Burdan sonrası,ybr ile gidilecek değil,fazla zorlamaya gerek yok
Karşı yol kapalı,dönüş başlamıştır,ninem yukardan seslendi,çocuklarım delimisiniz ne yaparsınız oralarda garda gışta,yol kapalı
Gidiyoruz Eğri Göle,motosikletleri çeviriyoruz,zifte yine yapışmış,sildim ama fayda etmedi
Eğri Göl yolu kapalı,çündere şelalesi,su az olunca, göz gezdirip millet durmadan gidiyor
9 Kişi, 8 motosiklet,en küçük katılımcımız babasıyla gelmiş,babası yağmurluk yerine,balıkçı yağmurluğu giymiş,ara ara yağan yağmurdan ıslanmadı, birde ben alıcam,uzun soluklu gezilerde faydasını görürmüyüz bakalım
Çay molası
Ktm 450 ateş ediyor,bırakın bu yollar bizden sorulur,bizde ktm alsak böyle yollara vursak nasıl olur,insan iştahlanıyor,bakım masrafı gideriydi derken altın nasıl kalkılır merak konusu,tek güvencem,motosiklet ustam Adil usta iyiki varsın
Gezinin son fotoğrafını çektiriyorum,paçalı güvercin olduk

:
Toplamda 220 kmlik bir atıştırmalık,bir gezi oluyor,ybr nin ön dişlide 15 olunca iyice bayıldı garibim,aküde zayıftı ömrünü tamamlamış oldu,bugün değiştirdim fazla fotoğraf çıkmıyor,bu yollara Yamaha WR 450 F böyle bir deli oğlan lazım
Kışın çıktığım gezilerde,egzoza zift bulaşma hastalığı oldu,zift sanki mıknatıs gibi bizi çekiyor
Daha detaylı bir gezi yapmak isterdim,klübe ayak uydurmak için,fazla durmadım,zevkli bir gün geçti.
Kış mevsiminde kısa atıştırmalık,yolculuk yaptım,motosiklete binemeyen,motosiklet sevdalılarına gelsin
Ön dişli 15 olunca çok zayıf kaldı,birdaha gidersem ön dişiyi 13 yapacam
Motosikletim garaj motorudur,yağmur,kar,çamur,toz toprak görmemiştir,sürekli kapalı garajda saklanmış,yüksek rakımlarda kullanılmamış,güneşli havalarda kullanılmıştır






























































Sağlıcakla kalın
Manavgat'tan yola çıktık,Akseki,ordan ver elini Gündoğmuş,sonrasıda Alanya'da son buldu
Gündoğmuş bulun bir şelale,ekip mola veriyor
Kaskı çıkarmaya üşeniyorum
Topluca bir fotoğraf çekip,Eğri göle gitmenin planlarını yapıyoruz
Yollarda kar erimiş,ilerisi içini birşey diyemeyecem,Gündoğmuş Pembelik Köyünü geçtikten sonra molamızı verip,ateşi yakmaya hazılanıryouruz,hava ılık
Ateş yanar,sucuklar nar gibi,birtek sivas mangal köpeğimiz eksik
Böyle bir şekerim olsun,varsın çayım acı olsun,yaramaza bak hele
Keyifler yerinde,ufaktan çevreyi gezsek güzel olur,grupla geldiğim için fazla fotoğraf olmuyor,millete ayak uydurmak gerekir,bir çok yollar kapalı
Karla buluşan motosikletçiler,birazda çocukluğunu yaşamak isteyince,kendini kara bırakıyor
Yolcular kalmasın,vapur kalkıyor,gidecek yol yok
Kankamı buluyorum,kel kalmış karı dırdırından mı? Başka durumlardan mı ? belirsiz,saç ekleyip,gönlünü alıyorum,
Manzara güzel,yolu açılınca,terasın yolu kapanmış,bata çıka yukarı çıktım,birde bana sorun
Antalya Genç Motosiklet klübü
Yollar boş, 3 G (gar,gış,gıyamet) asıl macera burdan sonra,karda ybr arkası önü ayrı oynuyor
Karla mücadele yavaştan başlasın,yolda gelirken ara ara kaldığımız oldu
Burdan sonrası,ybr ile gidilecek değil,fazla zorlamaya gerek yok
Karşı yol kapalı,dönüş başlamıştır,ninem yukardan seslendi,çocuklarım delimisiniz ne yaparsınız oralarda garda gışta,yol kapalı
Gidiyoruz Eğri Göle,motosikletleri çeviriyoruz,zifte yine yapışmış,sildim ama fayda etmedi
Eğri Göl yolu kapalı,çündere şelalesi,su az olunca, göz gezdirip millet durmadan gidiyor
9 Kişi, 8 motosiklet,en küçük katılımcımız babasıyla gelmiş,babası yağmurluk yerine,balıkçı yağmurluğu giymiş,ara ara yağan yağmurdan ıslanmadı, birde ben alıcam,uzun soluklu gezilerde faydasını görürmüyüz bakalım
Çay molası
Ktm 450 ateş ediyor,bırakın bu yollar bizden sorulur,bizde ktm alsak böyle yollara vursak nasıl olur,insan iştahlanıyor,bakım masrafı gideriydi derken altın nasıl kalkılır merak konusu,tek güvencem,motosiklet ustam Adil usta iyiki varsın
Gezinin son fotoğrafını çektiriyorum,paçalı güvercin olduk
Toplamda 220 kmlik bir atıştırmalık,bir gezi oluyor,ybr nin ön dişlide 15 olunca iyice bayıldı garibim,aküde zayıftı ömrünü tamamlamış oldu,bugün değiştirdim fazla fotoğraf çıkmıyor,bu yollara Yamaha WR 450 F böyle bir deli oğlan lazım
Kışın çıktığım gezilerde,egzoza zift bulaşma hastalığı oldu,zift sanki mıknatıs gibi bizi çekiyor
Daha detaylı bir gezi yapmak isterdim,klübe ayak uydurmak için,fazla durmadım,zevkli bir gün geçti.
Kış mevsiminde kısa atıştırmalık,yolculuk yaptım,motosiklete binemeyen,motosiklet sevdalılarına gelsin
Ön dişli 15 olunca çok zayıf kaldı,birdaha gidersem ön dişiyi 13 yapacam
Motosikletim garaj motorudur,yağmur,kar,çamur,toz toprak görmemiştir,sürekli kapalı garajda saklanmış,yüksek rakımlarda kullanılmamış,güneşli havalarda kullanılmıştır
Sağlıcakla kalın