Allah Azze ve celle ömrünü nerde geçirdin diye sorunca böyle cevap verirsin dostum.
Naapçan?...Kira mı istiycen?.... Merakının sebebi nedir?... Seni kim tuttu? Kimler adına çalışıyorsun?....
Ajanmısın nesin?....![]()
Allah Azze ve celle ömrünü nerde geçirdin diye sorunca böyle cevap verirsin dostum.
Allah Azze ve celle ömrünü nerde geçirdin diye sorunca böyle cevap verirsin dostum.
Her koyun kendi bacağından asılır...
Üşenme de bişeyler yaz... Tek bir tane smiley koyup mesaj mı olur?....r:
r:
r:
r:
r:
r:
Buyur burdan yak........ :farao::farao::farao::farao: