GUMRUKTEN ALINAN SIFIR MOTOR ICIN HARCANAN UCRETLER

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar gumruk ıhalesındekı 125 cc sıfır motor ıhalesıne gırdım ama aklıma takılan soru ısleyısın nasıl oldugu nereye ne kadar para harcandıgı ılanda soyle bı ıbare var (DİKKAT:

BU ARAÇ İÇİN SATIŞ SONRASINDA
430,00 TL EK MALİ YÜKÜMLÜLÜK + 34,40 TL ÖTV + 83,60 TL KDV = 548,00 TL
İHALE BEDELİ İLE BİRLİKTE ALICIDAN AYRICA TAHSİL EDİLECEKTİR.

MOTORSİKLET DEMONTE VAZİYETTEDİR.

TAŞIMA KUTUSU MEVCUTTUR)

bu acıklamadı ucretı kabul ettık tamam ama ıhale ucretını verıp bu ucretı odeyıp ustune daha fazla harcama yapacak mıyım muhendısler odasında proje cızımı gıbı bısey yapılacak mı daha once alan bılgısı olan arkadaslardan yardım beklıyorum ıhaleyı kazanmam durumunda ısleyıs nasıl olacak nereye ne kadar ucret odeyecegım​
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosikletiniz Nisan 2006'dan önce ithal edilmişse ve AT uygunluk belgesi yoksa, daha önce hiç trafiğe çıkmadıysa baya uğraşırsınız. Keşke daha önceden araştırsaydınız bunu. Tescil yaptıramayabilirsiniz.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
İhaleye girmeden önce işleyiş hakkında bilgi sahibi olmaman aciklanir bi durum değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaslar ne desenız haklısınız ama bı acemılık ettık gırdık sonradan bakınırken proje falan gorunce sorayım dedım bunun ıcın en net bılgıyı sanırım gumruk verecektır dogru mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

OGRENDIM ARKADASLAR KAYSERIDE PROJE ORTALAMA 250 ILE 350 TL ARASIN YAPILIYORMUS YANI MOTOR BANA EN FAZLA 2 BINE GELMIS OLACAK MUAYENEYDI RUHSATTI FALAN
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaslar gumruk ıhalesındekı 125 cc sıfır motor ıhalesıne gırdım ama aklıma takılan soru ısleyısın nasıl oldugu nereye ne kadar para harcandıgı ılanda soyle bı ıbare var (DİKKAT:

BU ARAÇ İÇİN SATIŞ SONRASINDA
430,00 TL EK MALİ YÜKÜMLÜLÜK + 34,40 TL ÖTV + 83,60 TL KDV = 548,00 TL
İHALE BEDELİ İLE BİRLİKTE ALICIDAN AYRICA TAHSİL EDİLECEKTİR.

MOTORSİKLET DEMONTE VAZİYETTEDİR.

TAŞIMA KUTUSU MEVCUTTUR)

bu acıklamadı ucretı kabul ettık tamam ama ıhale ucretını verıp bu ucretı odeyıp ustune daha fazla harcama yapacak mıyım muhendısler odasında proje cızımı gıbı bısey yapılacak mı daha once alan bılgısı olan arkadaslardan yardım beklıyorum ıhaleyı kazanmam durumunda ısleyıs nasıl olacak nereye ne kadar ucret odeyecegım​

sanırım su facedekı kırmızı cbr 125 den bahsedıyorsun....dıkkat et dolandırılma bana pek ınandırıcı gelmedı dıkkat et kapora ısterlerse verme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst