Guguk kimdir

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar guguk diye hesap adı almak istiyorum ama alınmış veya yasaklı diyor guguk kullanıcı adını aratınca hiç mesaj yazmamış bu kişi ben bu guguk kullanıcı adını nasıl alırım mecbur gugukk olarak aldım.:pale:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasguguk,özguguk
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç msj atmamış sana gıcığı varmış
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Harbidende hiç mesajı yok çok ilginç adminlere burdan duyuruyorum sistemde mesajı olmayan üyeleri silelim forumda boşa yer kaplıyorlar :p hem forum şişmez hem temizlik yapılmış olur özellikle guguk tan başlanabilir bu silme işlemi :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Böyle birşey daha önce de önerildi ama forumdan üye silmek mümkün değil.
ID'lerin karışması gibi sorunlar ortaya çıkacağından sen guguk ararken elindeki gugukk'tan bile olabilirsin.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende manyak diye alcaktım almışlar ağla.gif
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
niye sonuçta 0 mesajı olanları silicekler bu okadar zor değil forumun sistem yöneticisi bölümünden üyeler kısmına geçince zaten otomatik çıkıcak hepsi neyse gugukk a da alıştım zaten:p

musti81' Alıntı:
ya bende manyak diye alcaktım almışlar ağla.gif
Millet manyak valla :mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Sifir Mesaji Olani Nİye Sİlsİnler Hocam
İlla Yazicakmi Foruma
Okuyodur Belkİ Her Aksam MÜtemadİyen
Olamasmi ?
Sev Yada Terket MantiĞi Olur O ?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
@rEnE doğru diyorsun o aklıma gelmedi. Dediğin gibi okuyor olabilir eyy guguk okuyorsan nicklerimizi değişelimmi? Nasılsa sen okuyorsun 1 senedir
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duello.gif

guguk kimse çıksın meydana
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
çok güldüm valla allah iyiliğini versin @musti81 :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimdeki gibi benziyonuz ya
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
UZUN ZAMANDIR GİREMESEDE KALPTEN SEVİYO OLABİLİR HOCAM
GİREMİYODUR BELKİ İNTERNETE COK UZAKTIR ONA NET,
AMA
DUYGUSAL OLARAK Bİ BAGI WARDIR SİTEYE
ÜYE OLDUGUNU BİLMEK YETİYODUR ONA
TEY TEY TEY :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst