- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,151
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
- Konu Yazar
- #121
Harikasınız kardeşlerim,
Konu fikrime katılanlar ve katılmayanlar arasında seviyeli bir fikir tartışması kıvamında tam olması gereken yere doğru gidiyor , hatta bazı arkadaşlar o kırmızı ile yazılan cümlenin aslında tek bir kelimeyi ifade ettiğini dile getirmeye başladılar bile.
Arkadaşlar ileri ve güvenli sürüşün sihirli kelimesi;
"ÖNGÖRMEK" dir. Ne kadar erken öngörebilirseniz o kadar güvendesiniz. Öngörü tecrübeniz ve aldığınız eğitimlerle doğru olarak gelişecektir (biri olmazsa diğeride tek başına sizi geliştirmez)
Ne zamanki , Antalyadan Alanyaya kadar "fren kullanmadan" ve kırmızı ışığa yakalanmadan aynı zamandada kurallara uyarak gidebilirseniz öngörünüz mükemmele yaklaşmış demektir . (O yolu bilenler ne demek istediğimi gayet iyi anlamışlardır sanırım)
Bu arada gaz kullanarak nasıl yavaşlanır merak eden arkadaşlarım için bu konuyu detaylı olarak yazmıştım sanırım gözünüzden kaçmış , buyrun bakalım nasıl oluyor okuyun bi zahmet.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86048-gazi-kullanarak-yavaslamak.html
Sevgilerimle
Konu fikrime katılanlar ve katılmayanlar arasında seviyeli bir fikir tartışması kıvamında tam olması gereken yere doğru gidiyor , hatta bazı arkadaşlar o kırmızı ile yazılan cümlenin aslında tek bir kelimeyi ifade ettiğini dile getirmeye başladılar bile.
Arkadaşlar ileri ve güvenli sürüşün sihirli kelimesi;
"ÖNGÖRMEK" dir. Ne kadar erken öngörebilirseniz o kadar güvendesiniz. Öngörü tecrübeniz ve aldığınız eğitimlerle doğru olarak gelişecektir (biri olmazsa diğeride tek başına sizi geliştirmez)
Ne zamanki , Antalyadan Alanyaya kadar "fren kullanmadan" ve kırmızı ışığa yakalanmadan aynı zamandada kurallara uyarak gidebilirseniz öngörünüz mükemmele yaklaşmış demektir . (O yolu bilenler ne demek istediğimi gayet iyi anlamışlardır sanırım)
Bu arada gaz kullanarak nasıl yavaşlanır merak eden arkadaşlarım için bu konuyu detaylı olarak yazmıştım sanırım gözünüzden kaçmış , buyrun bakalım nasıl oluyor okuyun bi zahmet.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86048-gazi-kullanarak-yavaslamak.html
Sevgilerimle