gt250r sağ kuyruk grenajı deponun üstüne biraz kaymış durumda

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar bugün farkettim benim sağ kuyruk grenajım deponun üstüne biraz kaymış durumda motor 2012 model sola bakıyorum deponun oturma kısmına tam oturmuş durumda hatta fabrika grenaj depoyu çizmesin diye bir bant koymuş deponun altına ona oturmuş ama sağ kuyruk grenajım deponun 1,5 cm üstüne çıkmış durumda söktüm yeniden taktım yine tam yerine oturmadı vida yerleri oynamış desem vida yerleri şaşiye bağlı bilen yada başına gelen varmı bu durumu nasıl düzeltebiliriz ?
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
65
Bilen birileri yokmu acaba şaşimi bugün ölçtürdüm santim santim hiç bir milimetre bile oynama yok ama bu kayma neden olabilir acaba kuyruk grenajımı esnedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimlerim bir de uzak açıdan olanlarini ekleseydin keşke..koltuk üzerine gelip de esnememı yapıyor acaba? bir baskı olmasa niye esnesın
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
65
motorum sıfır 2012 model.

koltuk takılı değilkende böyle bir kayma var ortalama 1 yada maximum 2 santimetre kaymış durumda bir şekilde esnemiş diye düşünüyorum başta şaşi kaymış olabilir diye bayağı bir korktum ve üzüldüm hemen dijital bir kontrol servisine götürdüm her tarafına lazer metreyle baktılar herşey dümdüz hiçbir sıkıntı yok çalışanlar "kardeşim şaşide problem yok, bu parça plastik üstüne oturmaktan ve/veya fazla güneş gördüyse ısınıp bir şekilde esnemiş olabilir" dediler.

asıl sorunum böyle kalması değil böyle kalırsa bir problem çıkarırmı yada bunu tekirdağ yakınlarında hangi servis düzeltebilir kendi tekirdağ merkez servisimden pek memnun değilim.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosunglarda bu tür şeyler gayet normaldir
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
şimdi yaşadığın sorunun cevabını 2012 model ve garantili bir model için burda araman çok gereksiz. ki bu sorun hiçte sürekli yaşanabilecek ve yakından görmeden yorum yapılabilecek bir sorun değil.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Frank Lucas hayıtnda hiç motor kullanmamışsın ve ilk motorun ninja 250r onuda yeni öğrenmişsin bu konuda bu kadar nasıl ahkam kesip bilgi sahibi olduğunu sanıyorsun merak ettim neye dayanarak bu tür şeyler normal dedin onuda açıklada engin tecrübelerinden bizde yararlanalım
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
65
şimdi yaşadığın sorunun cevabını 2012 model ve garantili bir model için burda araman çok gereksiz. ki bu sorun hiçte sürekli yaşanabilecek ve yakından görmeden yorum yapılabilecek bir sorun değil.
yakından görmeden çözebilir bir sorun değil biliyorum üstadım ancak belki başına gelen bir kaç arkadaş varsa yardımcı olur dedim, fabrikayı aramak aklıma geldi ancak henüz arayamadım önce bilen veya başına gelen arkadaşlar varsa onlara sormak istedim çünkü kendimce bu kullanıcı hatasına giriyor olabilir ve servisin yada fabrikanın buna yardımcı olacağını pek zannetmedim.

hyosunglar genelde parça kalitesi olarak orta sınıftır sanırım frankta o yüzden öyle bir yorum atma gereği duymuş.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
yakından görmeden çözebilir bir sorun değil biliyorum üstadım ancak belki başına gelen bir kaç arkadaş varsa yardımcı olur dedim, fabrikayı aramak aklıma geldi ancak henüz arayamadım önce bilen veya başına gelen arkadaşlar varsa onlara sormak istedim çünkü kendimce bu kullanıcı hatasına giriyor olabilir ve servisin yada fabrikanın buna yardımcı olacağını pek zannetmedim.

hyosunglar genelde parça kalitesi olarak orta sınıftır sanırım frankta o yüzden öyle bir yorum atma gereği duymuş.

o kuralkanı zaten ne zaman arasam telefonu kapattıktan sonra etrafımda sakinleştirici birşeyler arıyorum.. şimdi eğer diyorsan ben yaptım benden dolayı oldu çekebildğin kadar arka kuyruğun resimlerini çek at buraya ona göre bizde yardımcı olabilirsek olalım..yok ben birşey yapmadım dersen ara bayii bu ne diyor sor o da sana gel bakalım desin =)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
65
aslına bakarsan chronix kardeşim benmi yaptım gelirkenmi böyleydi hiç bilmiyorum bir gün motoruma sprey cila sıkarken farkettim bunu ortalama 2 hafta önce dedim bunlar niye aynı hizada değil biri yukarda biri aşağıda çıkardım taktım yine aynı arkadaşlara gösterdim şaşi yamulmuş olabilir falan dediler benimde aklıma geldi ama motorda düşme yok, kaza yok vb. hiç birşey yok nasıl yamulsun dedim fabrika çıkışından hatalıdır dediler e kullanılabilir belgesi alınırken şaşiye bakılıyor test ediliyor bunlar dedi onlarda fikrimizi söyledik dediler test ettirdim hiç birşey yok en mantıklısı plastik esnemiş gibime geliyor, hiç olmadı yarın fabrikaya ararım kim yardımcı olucak bu konuda hangi bayii hangi servis onu sorarım motoru oraya götürürüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst