- Katılım
- 5 Nis 2012
- Mesajlar
- 65
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bugün farkettim benim sağ kuyruk grenajım deponun üstüne biraz kaymış durumda motor 2012 model sola bakıyorum deponun oturma kısmına tam oturmuş durumda hatta fabrika grenaj depoyu çizmesin diye bir bant koymuş deponun altına ona oturmuş ama sağ kuyruk grenajım deponun 1,5 cm üstüne çıkmış durumda söktüm yeniden taktım yine tam yerine oturmadı vida yerleri oynamış desem vida yerleri şaşiye bağlı bilen yada başına gelen varmı bu durumu nasıl düzeltebiliriz ?