GT250R 2011 Yeni Kasa - Sedefli Beyaz

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
2011 yılı haziran ayında aldığım ve garantisi devam eden motosikletimi satıyorum.
İlanda görüldüğü gibi düşme sonucu oluşan çizikler sebebiyle lokal olarak her parçada boya vardır. Boyası kaliteli Atatürk Oto sanayideki Hasan Ustaya yaptırılmıştır.

650CC almak istiyorum. Motosikletin bir sorunu yoktur.

Sahibinden ilanı
Özel mesaj ile ulaşabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst