GT 250R ile Batman'a Doğru 250 Km..

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Sabah Saat 06:30
Ve Ben Güzel Yatağımda Güzel Rüyamdayken Telefon Çalıyor 06:30:cry:
Arayan Erdil..:?:
Efendim ?
Ersin Haydi Batmana Gidiyoruz Geziye..8O
Tamam Hazırlan Çıkıyoruz..:)
Gidip Erdili Alıyorum Ve Güzel Bi Kahvaltı Yapıyoruz..:p

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DSCF0105.JPG


DSCF0106.JPG


DSCF0108.JPG


DSCF0107.JPG


Elhamdülillah Çok Şükür...
Ve Petrole Gidip Benzin Alıyoruz..

DSCF0101.JPG


DSCF0100.JPG


Ordan'da Çıkıp Bayi'ye Gidiyoruz Eksikleri Gidermek İçin..

DSCF0113.JPG


DSCF0111.JPG

Atla Erdilim Çıkalım Yola..
Ya ALLAH..:cool:

Dümdüz İleri..
50 KM Sonra Erdil Sırtımdan ÖLdürüncesine Vuruyor..
Ve Hemen Sağa Çektim..
Erdil Ne Oldu ?
Erdil Cevap Vermeden Kaskı Çıkarıp Aşşağıya Doğru Fırladı Ve Sonuç Bu:8O

DSCF0115.JPG


DSCF0128.JPG


DSCF0124.JPG


DSCF0129.JPG


DSCF0127.JPG.html


DSCF0114.JPG


DSCF0116.JPG


DSCF0124.JPG


DSCF0126.JPG


DSCF0127.JPG


20 KM Sonra Silvana varıyoruz..

DSCF0140.JPG


DSCF0141.JPG


DSCF0139.JPG


Devam Ediyoruz...
Amacımız Malabadi Köprüsünü Görmek..
Malabadi Köprüsüne 20 KM kala Hemen Bi Kahve Görüp Çay İçmek için Duruyoruz..:p

DSCF0143.JPG


DSCF0148.JPG


DSCF0145.JPG


DSCF0142.JPG

Üzümler Yetişiyor Hey Maşallah...:)

DSCF0144.JPG

10 Dakika Dinlenip Tekrar Yola Çıkıyoruz.. HEDEF MALABADİ KÖPRÜSÜ..:D

Ve Malabadi Köprüsüne Varıyoruz...

Malabadi Köprüsü, Diyarbakır-Batman karayolu üzerinde yeni yapılan karayolunun sağ tarafındadır. 1147 yılında Artukoğulları döneminde inşa edilmiştir. Ortadaki büyük sivri kemerin ayakları kayalıklara oturtulmuştur. Kemerin her iki ucunda 4.50 x 5.30 m. boyutlarında köprünün güvenliğini sağlayacak nöbetçilerin oturması ve kervan yolcularının dinlenmesi için yapılmış birer oda mevcuttur.

Köprünün selyaranları üzerindeki burma sütunlu nişlerin içerisinde, insan, hayvan, güneş motifleri bulunmaktadır.

Günümüzde yeni bir köprüden ulaşım yapıldığı için, eski Malabadi Köprüsü kullanılmamakta, Artuklu sanatının güzel bir örneği olarak tüm heybetiyle halen yaşamaktadır.


DSCF0153.JPG


DSCF0150.JPG


DSCF0152.JPG


DSCF0160.JPG

Ve Tekrar Yola Çıkıp Batmana Doğru Gidiyoruz..:)

Ve Batmandayız..
Batmanda Fazla Fotoğraf Çekemedik..
Kendimizi Direk Meşhur Tantunici İhsan Ustaya Atıyoruz :p
DSCF0194.JPG


DSCF0193.JPG


DSCF0195.JPG


DSCF0191.JPG


DSCF0192.JPG


DSCF0190.JPG


DSCF0196.JPG


DSCF0182.JPG


DSCF0210.JPG


İhsan Usta 1995 Yılında STAR TV'de Çalışıyormuş..
Ve Baya Ünlüyle Tanışıp Fotoğraf Çekmiş..
İşte Resimler..

DSCF0200.JPG


DSCF0198.JPG


DSCF0202.JPG


DSCF0204.JPG


DSCF0199.JPG


DSCF0201.JPG,

Ve İhsan Usta..

DSCF0205.JPG

İhsan Usta Ve Babası..

DSCF0207.JPG

TANTUNİ....

DSCF0206.JPG

Gerçekten Harika Yapıyor Meşhur Mersin Tantunisini Batmana Giderseniz Mutlaka Uğrayın Ve Tadın:p:eek:k:

Yolcu Yolunda Gerek Diyip Çıkıyoruz Yola...
Vedalaşıp Çıkıyoruz..
Haydi Erdilim Ya ALLAH :D

Bu Defa Başka Yol Üzerinden Gidiyoruz...
Ve Muazzam Bir Şelale Görüyoruz Baraj Suyu..
Hemen Sağa Çekip O Mükemmel Havayı Çekiyoruz..:cool:

DSCF0178.JPG


DSCF0176.JPG


DSCF0177.JPG


DSCF0167.JPG


DSCF0175.JPG


DSCF0167.JPG


DSCF0166.JPG


DSCF0174.JPG

Yola DEVAM...
Bir Süre Sonra Diyarbakıra Giriyoruz...

IMG021.jpg


IMG018.jpg


DSCF0213.JPG


IMG022.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hepinizin Tekeri DÜZ Bazsın :)
Birdahaki Haftaya Adıyaman'a Gitmeyi Planlıyoruz..:)

Çok Eğlenceli Geçti Yolculuğumuz Pek Uzun Olmasada..:cool:
Sağlıcakla Kalın..:cool:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Güzel bi gezi olmuş =) canımız tantuni çekti şimdi :mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Açıktıktam ha cok guzel gezi olmuş :) Tantunide güzel gözüküyor.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ne kadar benzin yaktı hesapladınız mı? yollar hep dublwe yol muydu? 2 kişi 120 ile sabit hızda gidebildiniz mi ve ya gittiniz mi? son hızınız düzde kaç oldu?
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
ne kadar benzin yaktı hesapladınız mı? yollar hep dublwe yol muydu? 2 kişi 120 ile sabit hızda gidebildiniz mi ve ya gittiniz mi? son hızınız düzde kaç oldu?
Depoyu Fulledim Toplam 300 Km Götürdü Ve Ayrıca Hızımız Sabit Değildi Şöyleydi:
120 115 130 140 151 :D
Bu Hızlar arasında Gidip GEliyorduk Ama Sabit 130 Gibi bişeydi..

Motorumu Alalı 1 Ay Etti..
Hyomla İlk Uzun Yola Çıktım Ve Deneyim Fırsatı Oldu..
Gerçekten Çok Süper Bir Makine Sınıfında En İyisi Bence..
Yol Tutuşu Harika 150 Km Hızda O Kadar Rüzgar Olmasına Rağmen Hiç Savrulmadık..
Ve Üstelik Motor Bir Süre Sonra Hiç Baymadı Yani Performanstan Düşmedi..
Ve Ayrıca Bu Motosikletin Süsparsiyonlarına Hayran Kaldım..
Aynı Kamyon Süspansıyonu Gibi Çok Rahat :)
Makinemi Seviyorum :p
Şubat Gibi Askere Gidiyorum Artık Geldiğimde 600F Alıcam :queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Tebrik ederim gezmek gibisi varmı yahu :rendeer: Aslında bende urfa diyarbakır gezisi düşünüyordum ama bu benzin fiyatları belimi büktü :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst