Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
talalın grenazdan ayrıldığı kısıma olmazmı?seninde motorda öyle biryerde sanırım :silent:Yoksa bizim motorlara takılmazmı?.Birde Motor koruma demiri olabilir fakat motoru yıkadığımız zaman su falan kaçıp bozulabilir o yüzden orası pek uygun değilr:
denk geldi bir yunus a sorduk
"hocam bu cakar mevzuları var aynadan 4 teker kullananlar bizi görmüyo naapalım taksak şunlardan bi çift te pırıl pırıl gitsek bizde hıı "
"valla mavi,kırmızı olmasın "
"beyaz bıraksak?"
"o olabilir ama resmi araçların renklerınde ( ambulans,itfaiye,polis vb olmasın söktürürüz)
"eyvallah abüü "
not cezası 60 ytl cik haberiniz ola + tesisata da el koyuluyor