GT 250 R'a Strobe Light (Çakar Lamba)

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
denemek lazım hocam bide çakar lambaları nereye monte etmeyi düşünüyorsun
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
denemek lazım hocam bide çakar lambaları nereye monte etmeyi düşünüyorsun

talalın grenazdan ayrıldığı kısıma olmazmı?seninde motorda öyle biryerde sanırım :silent:Yoksa bizim motorlara takılmazmı?.Birde Motor koruma demiri olabilir fakat motoru yıkadığımız zaman su falan kaçıp bozulabilir o yüzden orası pek uygun değil:pr:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Farlarını da beyaz renk yapmalısın ;
(hatta xenon düşün derim madem oldu olacak)
Böyle pek uygun olmamış...

(polise denk gelirsen vay haline)

:)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
denk geldi bir yunus a sorduk
"hocam bu cakar mevzuları var aynadan 4 teker kullananlar bizi görmüyo naapalım taksak şunlardan bi çift te pırıl pırıl gitsek bizde hıı "
"valla mavi,kırmızı olmasın "
"beyaz bıraksak?"
"o olabilir ama resmi araçların renklerınde ( ambulans,itfaiye,polis vb olmasın söktürürüz)
"eyvallah abüü "

not cezası 60 ytl cik haberiniz ola + tesisata da el koyuluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
39
çok güzel, ama bunun beyaz olanı daha iyi olur ben de isterem :) flaş hesabıı beyaz olanından..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst