Alacağın 0 km motosilet 125 yada 250 cc olacak zaten en doğrusuda bu.Ancak bir süre sonra sende daha fazlasını isteyeceksin.Yoık bana yeter diye düşünme herkes aynı yollardan geçiyor emin ol isteyeceksin

Gelelim en önemli konuya;
1.Alacağın 0 motoru bir sene sonra satmaya kalktığında ortalama %30 zarar edeceksin.Sahibinden.com daki ilanları araştırısan daha iyi anlarsın ne demek istediğimi.
2.İkinci el temiz bir motor bulursan hiç düşünmeden alır satmak istediğinde en az zararla işin içinden çıkar elindeki nakitinlede bir üst modele geçebilirsin.
CBR 125,CBF 250 en iyi seçim olur bence.