- Katılım
- 29 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,426
Bende bu hafta itibari ile gsx650f sahipleri arasına katıldım. Konuya ilgi çok zayıf gözüküyor umarım ilerleyen zamanda ilgiyi artırabiliriz.
Bu arada tolga bey bende kocaeli deyim müsait bir zamanda görüşüp tanışmak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Hemen ilk paylaşımım geliyor.
Kullanıcı ve servis kitapçıkları için aşağıdaki linki ziyaret edin.
https://drive.google.com/folderview?id=0B8lITqvon3jjdU93Q3g3Sjk3T0E&usp=sharing
Uzun zaman oldu bu topiğe girmeyeli. Az da olsa bir şeylerin yazılmış olması güzel olmuş. Onca motordan sonra Gsx 650 f ile 6 ayı geride bıraktım ve yaklaşık 10 000 km yol yaptım. Burada bireşeyler yazılmamasını anlıyorum çünkü bu makinalarda gerçekten problem yok. Çok ama çok memnunum. özellikle yakıt konusunda. Bu kadar yol yapınca ve 150 km üstünde dik oturmak rüzgar nedeniyle konforu bozuyor. Aramızda standart ön camı touring cam ile değiştiren varmı. Varsa nerden aldığı ve fiyatı konusunda bilgi verebilirse sevinirim.