- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,669
R1'i 2,9s'de 100'e çıkaran var mı aranızda?
O kadar gücü öyle bir geometri ile fırlatmak çok zor bir iş, sürenin tırtlığı falan değil.
HD'nin rake'ini görmezden gelmemek lazım =)
O kadar gücü öyle bir geometri ile fırlatmak çok zor bir iş, sürenin tırtlığı falan değil.
HD'nin rake'ini görmezden gelmemek lazım =)