Grup sürüşü kazası (çatalca)

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
R1'i 2,9s'de 100'e çıkaran var mı aranızda?
O kadar gücü öyle bir geometri ile fırlatmak çok zor bir iş, sürenin tırtlığı falan değil.
HD'nin rake'ini görmezden gelmemek lazım =)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adamlar gurupça düşmüşler. .Ne güzel... Çok bağlılar birbirlerine..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst