- Katılım
- 26 Ara 2009
- Mesajlar
- 36
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar.
uzun süre inceleme ve sizlerin yorumları doğrultusunda sym hd200 almaya karar verdim.
ancak bugün gördüğüm grand dink 250 biraz aklımı çeldi.2007 model 3000 km de ve çok temiz.(tanıdığım bir motor hiçbir sorunu yok)
sanırım 4000 tl ye alabilirim.
çoğunlukla şehir içi kullanacağım bir scooter için sym hd200 e karar vermişken bu motoru almaya değer mi?
ya da siz hangisini tercih ederdiniz arkadaşlar.
yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.
uzun süre inceleme ve sizlerin yorumları doğrultusunda sym hd200 almaya karar verdim.
ancak bugün gördüğüm grand dink 250 biraz aklımı çeldi.2007 model 3000 km de ve çok temiz.(tanıdığım bir motor hiçbir sorunu yok)
sanırım 4000 tl ye alabilirim.
çoğunlukla şehir içi kullanacağım bir scooter için sym hd200 e karar vermişken bu motoru almaya değer mi?
ya da siz hangisini tercih ederdiniz arkadaşlar.
yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.