gozlerime inanamadim

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaslar bugun oglen 11,30 civari bakirkoyde tam onumde bu kaza oldu
surucu allahtan tam korumaliydi ona bisi olmadi ama motor gitti...:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Allah korumuş,korumalarının tam olmasının faydasını görmüş ama şansıda yaver gitmiş yoksa böyle bi kazada koruma bile yetersiz kalabilir amortisör kırılmış sanırım daha ne olsun:cyclopsan
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
is icin eminonune gidiyordum bakirkoy den yenikapiya kadar tercihli yol vardir bilirsiniz belki..orda onumde bir kurye gidiyoruz derken arkamdan bir motor sesi geldi daha aynadan bakmadan adam onumdeydi ve sert bir viraj vardi onu alamadi ve direk bariyere vurdugu an motorun onu koptu ve bariyerin dibine dustuler surucu ben durana kadar ayaga kalkmisti ama montu falan mahvoldu..
bir an ne oldu video falan sandim sonra kendime geldim yanina falan gittim motorlu kuryede durdu kurye bile ne zaman gecti anlamadim dedi.adam iyi kendinde ama motor.....aman arkadaslar surat felakettir,,aman diyeyim dikkat...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Harbiden iyi dağılmış motor, adamın hemen ayağa kalkabilmiş olması mucize.Ama senin anlattığına bakılırsa hakikaten kendi kaşınmış...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bu yüzden race'ler tehlikeli deniyor... Virajı hangi hızda alabileceğini kestirmek her araçta zor. Şanslıymış, ucuz kurtarmış.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
MOTO GP izleyip gaza gelmiştir :mrgreen:

Evet gülüyorum ne var? Ben mi dedim ona "Yarışmak için üretilmiş bir araç" ile İstanbul'un dandik yolunda o hızı yap diye!!!
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
vallahı abı ıyı dedınde yazık oldu adama ve motora ama dıkkatlı oluverseydı bırazcık ne olacaktı bızler demıyormuyuz abı motor kullanmak dıkkat ıster ve becerı ıster dıye adam dınlememıs verı vermıs bıraz gazı sonrası malum tabı motora bınerken dıkkatlı olursak bızım ıcınde ıyı olur sevdıklerımız içinde ilk once dıkkat
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
Yalnış yapmış:farao: kendi hatası ama sağlık durumu iyi olsa da anladığım kadarıyla bunu üzerindeki koruyucu kıyafetlere borçlu,MotoGP yasaklansın:)
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
öncelikle arkadaşa çok geçmiş olsun motoruna yazık olmuş
tam korumanın önemi çok güzel bi şekilde belli olmuş
inş. don gömlek motor kullanan arkadaşlara örnek olur
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
walla çok enteresan bi şekilde motorun ön bolumu ayrılmış, düşünüyorum düşünüyorum ama bulamıorum nasıl olabılır bu die
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Güzelim makine darmadağın olmuş yıkılmış olmalı Allah korusun...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
600 cc sportla motora başlamak isteyen arkadaşlara söylüyorum ...ahada işte size afiş olacak bi resim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst