sadece motor bloğuyla ilgili değişiklik canımı sıkıyor ve kafama takılıyor. dediğim gibi buradan "hata sizde sonucuna katlanırsınız bana ne" deyip de işi yokuşa sürüp bi kar elde etme çabasında değilim ama motorda yapılacak değişiklikle sonradan başım ağrısın istemiyorum. en kötü trafiğe gideriz beraber benim şu andaki motorun satışını veririm onlara sonra da altımdaki motora uygun ruhsatı da yeni satış gibi üstüme alırım olur biter. masraflarına da katlanırlar ne yapalım. ama bundan onlar zararlı çıkarlar sonuçta elindeki motora ruhsat almış olacak adam. yani sıfır motor birden ikinci el olacak. aslında bunu öne sürüp trafikten halledersek sen zaten kafadan 1milyara yakın zarar edeceksin onun yerine al benim motoru ver "benim" motoru

bunun üstünde biraz değişiklik yapıp fabrikaya "gri satılmıyor bana siyah gönderin" diye geri gönder olsun bitsin.
bu da bi çözüm yani
