- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 111
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ağustos2005ten beri mondial 250mct kullanıyorum. bugün motoru aldığım bayiden aradılar ve ruhsattaki şasi ve motor numarasıyla bendeki motor numarasının tutmadığını söylediler. motora bakıp kontrol ettim dedikleri doğru. ruhsatı elimde olan motoru ise henüz satmamışlar ve şimdiki motoru getirip gerçekte benim olan "sıfır" motoru almamı söylediler. trafikten ruhsatı değiştirerek yapsak dedim çok teferruatlı ve bürokratik işlemler dediler. motoru kış boyunca hiç kullanmadığımı zaten motorum 1200kmde olduğunu söyleyince o konuda problem yoksa sadece bendeki motorda çantada mantada çizik varsa çantaları değiştiririz dediler. şimdi burada tavsiye ve görüşlerinize ihtiyacım var. burnunuza kötü kokular mı geliyor yoksa değiştirmemi tavsiye eder misiniz? yani sonuçta sıfır görünümlü eski bir motor verme olasılıkları var mı sizce.
bana göre yılsonu stok kayıtlarını kontrol ederlerken aynı şasi numaralı motorun hem stokta hem de satılmış olduğunu görüp farkına vardılar işin ama başka katakulli olasılığı var mıdır bilemiyorum.
ne dersiniz???
bana göre yılsonu stok kayıtlarını kontrol ederlerken aynı şasi numaralı motorun hem stokta hem de satılmış olduğunu görüp farkına vardılar işin ama başka katakulli olasılığı var mıdır bilemiyorum.
ne dersiniz???