- Katılım
- 5 Şub 2006
- Mesajlar
- 228
eyong yeğenine geçmiş olsun umarım iyi olur..
Bence en buyuk tehlike öndeki sürücüler; telefonla konuşanlar,yanındaki yolcuyla kafasını cevirip filan konuşanlar birde en önemlisi direksiyonu sımsıkı tutup ön cama dayanmış sadece önüne bakan bayan şöförler.
a bide sıkışık trafikte yanlarındaki boşluktan geçmemizi hazmedemeyip yolumuzu kapatan denyolar var ( uyuz oluyorum onlara )
Bence en buyuk tehlike öndeki sürücüler; telefonla konuşanlar,yanındaki yolcuyla kafasını cevirip filan konuşanlar birde en önemlisi direksiyonu sımsıkı tutup ön cama dayanmış sadece önüne bakan bayan şöförler.
a bide sıkışık trafikte yanlarındaki boşluktan geçmemizi hazmedemeyip yolumuzu kapatan denyolar var ( uyuz oluyorum onlara )