*Ana yola çıkarken soldan gelen arabalara bakıp müsait anda hızlıca çıkınca sağda haberiniz olmadan saniyelik bir hareketle durmuş olan otobüs minibüs taksi vsler sürpriz olabiliyor
*Tramvay yoluna yağmurda girmeyin, raylar affetmiyor sabun misali..
*Viraja girerken bir anda önünüze çıkabilen demir kapaklar, çukurlar ve asfalttaki bozukluklar dengenizi bozabilir
*E-5 yolunda emniyet şeridinden giderken dikkat edilmeli. Emniyet şeridi az kullanıldığı için kirlidir ve yağmurda kaygan olur. Hatta avrupa yönünden ilerlerken mecidiyeköy girişini geçince emniyet şeridinin yanında kaldırım gibi hafif bir yükselti başlıyor. Yağmurda oraya çıkayım derseniz ön lastik kurtarılsa bile arka lastiğin sola kaymasına neden oluyor...
*Yoldaki asfalta monte edilmiş veya asfaltla yapılmış tümseklerden yavaşça geçerken arkanızı kollayın, amörtisörlerine acımayanlar hız kesmeyerek ve uzunlarını yakarak dibinizde bitebiliyor. Ayrıca bazı yollarda göz yanılması nedeniyle asfalttan yapılmış tümsekler anlaşılamayabiliyor ve bir anda zıplayabiliyorsunuz..
*Benzin istasyonlarına girip çıkarken dikkat etmek gerekir. Yağ benzin vs kalıntıları zeminin de beton olmasıyla birleşince kaymaya neden oluyor özellikle benzinciden çıkarken..
*Havalar ısınıyor ve sürücülerin sıcaktan dikkati dağılabiliyor. Çok dikkat edilmeli.
*Hava sıcak ve asfalt kuruyken yola dökülmüş herhangi bir sıvının düz gitseniz de dengenizi bozabileceğini unutmayın.
*Trafikte ışık vs nedeniyle beklerken büyük araçların (otobüs minibüs kamyon vs) solunda durmayın. Egsoz gazı sizi boğabilir..
Herkese keyifli, aksiliksiz, kazasız belasız sürüşler..