Görülmeyenler Tehlikeler !!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla sacma gelebılır ama takıntım olan tek arac modelı mıtsubıshı canter temı kullanırken 10tane denk geldı 9u bana taktı nedendır anlamadım hepsımı kıl bunların walla bırı dursa ınıp dovucektım bole ıse yok takıntı halıne geldı canterler bende
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kaskınızın vizörü hep kapalı olsun..!

Daha geçen gün 40 km/saat ile giderken acıbadem köprüsü üzerinde önümdeki araçtan geldiği muhtemel bir kahverengi misket şeklinde bir şey gördüm..daha doğrusu sadece baktım yani göremedim..çatt diye vizöre çarptı..sonradan kontrol edince tam sol gözüm hizasından, vizörü 1 mm kalana kadar delmiş olduğunu gördüm o taş yada herneysenin..Bir anlık panikle motoru yere yapıştırmam yada bir yerlere toslatmam an meselesiydi ve saatte sadece 40 km/s yapıyordum..

Demem o ki vizürünüz varsa kullanınız..Kapatınız..
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
dikkatli olmanın haricinde ülkemize motosiklet kültürünü yerleştirebilseydik çok daha iyi olurdu babamın söylediği birşey var oğlum şu mereti italya da kullanıyor olsaydın selenin üzerine her oturduğunda içim cız etmezdi ! benim de bir önerim artçı alan arkadaşlar tecrübesiz artçı alırken ufak tefek temel bilgileri motora binmeden önce arkadaşa anlatınız.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
walla sacma gelebılır ama takıntım olan tek arac modelı mıtsubıshı canter temı kullanırken 10tane denk geldı 9u bana taktı nedendır anlamadım hepsımı kıl bunların walla bırı dursa ınıp dovucektım bole ıse yok takıntı halıne geldı canterler bende

Mıtsubıshı canter cıları trafiğe sokmamakmı lazım ne..:p
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
özellikle ışıklandırma çok önemli geçen harley gördüm onda bile ışıklandırma sıfır
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bugün 50-60km hızla giderken tam gözümün altına baş parmağımın ucu büyüklüğünde birşey çarptı, bir an gördüm ama ne olduğunu anlamadım. çarptıktan sonra gözüm karardı ama Allahtan kontrolümü kaybetmedim. vizörün kapalı olması şart demekki:)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Yeğenine gani, gani geçmiş olsun diyerekten;
Alkol ve uyuşturucu kullanan yayalar diyorum...
Çünkü özellikle mesafe ve zaman kavramını yitirdiklerinden Motorun önünü resmen atlıyorlarrrrrrrrrrr.
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
*Ana yola çıkarken soldan gelen arabalara bakıp müsait anda hızlıca çıkınca sağda haberiniz olmadan saniyelik bir hareketle durmuş olan otobüs minibüs taksi vsler sürpriz olabiliyor

*Tramvay yoluna yağmurda girmeyin, raylar affetmiyor sabun misali..

*Viraja girerken bir anda önünüze çıkabilen demir kapaklar, çukurlar ve asfalttaki bozukluklar dengenizi bozabilir

*E-5 yolunda emniyet şeridinden giderken dikkat edilmeli. Emniyet şeridi az kullanıldığı için kirlidir ve yağmurda kaygan olur. Hatta avrupa yönünden ilerlerken mecidiyeköy girişini geçince emniyet şeridinin yanında kaldırım gibi hafif bir yükselti başlıyor. Yağmurda oraya çıkayım derseniz ön lastik kurtarılsa bile arka lastiğin sola kaymasına neden oluyor...

*Yoldaki asfalta monte edilmiş veya asfaltla yapılmış tümseklerden yavaşça geçerken arkanızı kollayın, amörtisörlerine acımayanlar hız kesmeyerek ve uzunlarını yakarak dibinizde bitebiliyor. Ayrıca bazı yollarda göz yanılması nedeniyle asfalttan yapılmış tümsekler anlaşılamayabiliyor ve bir anda zıplayabiliyorsunuz..

*Benzin istasyonlarına girip çıkarken dikkat etmek gerekir. Yağ benzin vs kalıntıları zeminin de beton olmasıyla birleşince kaymaya neden oluyor özellikle benzinciden çıkarken..

*Havalar ısınıyor ve sürücülerin sıcaktan dikkati dağılabiliyor. Çok dikkat edilmeli.

*Hava sıcak ve asfalt kuruyken yola dökülmüş herhangi bir sıvının düz gitseniz de dengenizi bozabileceğini unutmayın.

*Trafikte ışık vs nedeniyle beklerken büyük araçların (otobüs minibüs kamyon vs) solunda durmayın. Egsoz gazı sizi boğabilir..

Herkese keyifli, aksiliksiz, kazasız belasız sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla sacma gelebılır ama takıntım olan tek arac modelı mıtsubıshı canter temı kullanırken 10tane denk geldı 9u bana taktı nedendır anlamadım hepsımı kıl bunların walla bırı dursa ınıp dovucektım bole ıse yok takıntı halıne geldı canterler bende

Benim takıntı aracımda Opel Meriva...Nezaman karşılassam,artık psıkolojık midir nedir,Bi Sorun oluyo arkadas,
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Ramazanda iftar vakitlerine özellikle dikkat! Herkes birden çıldırıyor!..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar konu açılmışken belediye sulamalara başladı ve o fıskiye suları ciddi birer tehlike oluşturuyor aniden çıkıyor karşınıza. Kupkuroyolda tam viraja yatmışken bir anda yol kenarından sızan suyun yola aktığını gördüm geçenlerde Allahtan dikkatliydimde sıkıntı yaşamadım ama ciddi risk oluşturmakta eğer çok süratli olsaydım yada tam gaz açtığım noktaya denk gelseydi sıkıntı çekebilirdim bu sebeple bu sulama olaylarına çok dikkat edelim.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
57
Kırmızı ışıkta beklerken arkadan yavas yavas gelen taksi tampona carpmıstı. Eleman bi yandan para sayıyodu, dikkati dagılmıs:) Taksiciler hic olmadık yerde sorun yaratabiliyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin almak için Pompaların önünde Durduğunuzda Ayağınızı Yere koyarken cok dikkattli Olun..Yerlere dökülen ve orda biriken benzin Mazallah Benim kayıp Düşmem gibi sizide düşürmesin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst