Görkem'e Garipçe ve Galata'lı Turizm Gezisi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili kardeşimiz gelmiş vatan hasretiyle yanıp tutuşuyor :p Garipçey'i görmedim diyor eee biz de manevi anne ve babası olarak çocuumuzun kolundan tutup altına cıbırını verip :mrgreen: alıp addalara götürüyoruz :mrgreen: Çok güzel bir gün geçirdik :cat:
Seni seviyoruz Görkii :rendeer:

Garipçe'den manzaralar :)













Yemekler her zamanki gibi muhteşemdi :cat:



Görkem çok memnun kaldı yine gelecek ben dedi :p



Balık köftesinden balık kokoreçe herşey var ama bizim favorimiz balık eriştesi :cat: Gerçekten lezizzz :)






Böcüklerimiz çok ormantik :salut:



Tipitipler :mrgreen:



Tewgilimle ben :rendeer:



Kaleye çıkıyoruz bir de ne görelim ineğin biri yemek uğruna kendi kendini intihar edecek neredeyse :mrgreen:




Eeevveeettt gel gelelim artizzlik dergi pozlarınaa :p Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için artizizzz :queen:



Artist olunmaz doğulur işte budur :mrgreen: :rendeer:







Kimin kardeşi :cherry:



Aşk böcükleriyiz biz :rendeer:





Geçiyoruz Galata Köprü Altına :) Sanatsal foto çalışmaları burada da sürüyor :p







Ye iç ye iç nereye kadar :queen:



Aaaa uçan balık :p Utanmasak yukardan olta atanların tuttukları balıkları da yiyeceğiz :queen:



İki yakışıklı birarada :rendeer:

 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
garipçe köyüne gelip masanıza oturdugunuzda restaurantta bende kız arkadasımla arkanızda oturuyordum :)

hatta sizleri gördüğümde ; demek siteden kalma bi aşinalık vardıki içimden biryerden tanıyorum ama nerden diye cıkaramamıstım :)

selamlar :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Garipçe'nin balıkları çok güzelmiş... Gitmeyen bir ben kalmıştım sağolsunlar götürdüler :cherry:
Gitmeyen varsa tavsiye ederim...
Şehirden kaçmak için en yakın mekanlardan biri. Sarıyerin biraz ilerisinde.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
garipçe köyüne gelip masanıza oturdugunuzda restaurantta bende kız arkadasımla arkanızda oturuyordum :)

hatta sizleri gördüğümde ; demek siteden kalma bi aşinalık vardıki içimden biryerden tanıyorum ama nerden diye cıkaramamıstım :)

selamlar :)

yaaa :) Keşke yanımıza gelseydiniz :) Selamlar bizden :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
oooo güzel ıslatmışsınız ortalığı bakıyorumda (=
neyse ben ufaktan çıkar yasin ve ercanla bostancıda buluşucam mangal için (=
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo güzel ıslatmışsınız ortalığı bakıyorumda (=
neyse ben ufaktan çıkar yasin ve ercanla bostancıda buluşucam mangal için (=

:cherry: Emre bugün gececi size iyi eğlenceler :pale:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Balıkların tadı damağımızda kaldı:) Gerçekten keyifli ve dolu dolu bir gündü, zaten fotoğraflardan da anlaşılıyordur sanırım. Evde de karıcığımın yaptığı nefis cheesecake'imizi indirdik tabii mideye, ellerine sağlık aşkım:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Balıkların tadı damağımızda kaldı:) Gerçekten keyifli ve dolu dolu bir gündü, zaten fotoğraflardan da anlaşılıyordur sanırım. Evde de karıcığımın yaptığı nefis cheesecake'imizi indirdik tabii mideye, ellerine sağlık aşkım:rendeer:

Afiyet bal şeker olsun canımmm :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geldiğinde bizi aramaz ki köftehor...:pr:

Yeşüm teyze al sana gaynak...senin herüf bıkmış dışarda yimak yemekten...


 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hıııhhh bikerem ona öyle demezler peynir ekmek yemezler :mrgreen: Beyim beni gezdiriyor işte kıskanç panda :mrgreen: Hem bak eline sağlık demiş cheesecake yapmışım :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ellerinize saglık,,, çok güzel bi gezi olmuş yeşim..

görkem sanada hoşgelmişin diyelim burdanda :D sonra nerelerde bu millet demeyesun :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hıııhhh bikerem ona öyle demezler peynir ekmek yemezler :mrgreen: Beyim beni gezdiriyor işte kıskanç panda :mrgreen: Hem bak eline sağlık demiş cheesecake yapmışım :mrgreen:

bugün gezdirir yarın kır ayağını otur evinde deyiverir...önüne ne koycan...yomırta...:p güzellikde gelip geçici ilerde yaşlanırsın enişte mevzuyu çakarsa vay haline...o gözlerle hipnotize etmişin adamcağızı...:queen:

cheescake neymiş bu arada yahu...hani tarhana hani bulgur...ah bu zamane kadınları...:cherry:


benim zamanımda böyle şeyler yoktu ...benim bildiğim kadın kına kokar tezek kokar tarlaya çapa giderdi...:p seni düşünemiyorum ellerinde çapayla...what a wonderfulll vörlddd :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topiği Metehandro hortlattı onu belirteyim önce :mrgreen: Gezi eski inş. yenisini de yakında yapacağız. Gel gelelim walahi bende böyle eş varken son nefesimizi yollarda veririz gibi geliyor bana hem gerekirse o dediklerinin hepsini de yaparız icabında, elimizden her iş gelir evelallah kokma mevzuu hariç :queen: 10 parmağımda on marifet :) Sen benim yemeklerimi yemediğinden atıp tutuyorsun bol keseden Metecan :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tövbe de ne o öyle son nefes mefes ...:pale:

neyse sen enişte gözünü açmadan birşeyler kapmaya bak anneden yemek kitaplarından sabah programlarından falan...:p

senin dil pabuc gibi yeri gelcek ayağını yıkıycan Emrecimin...:mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal size bee muhabbet mükemmel ben 21 imdeyim bizim arkadaşlarla armızda böle muhabbet yok helalll.biz konuşurken 150 kere düşünüoz söliceklerimizi sizde maşallah sevyede var muhabbet te:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst