BerkayGünönü Katılım 3 Mar 2014 Mesajlar 111 18 Kas 2015 Konu Yazar #1 Paylaşıldı mı bilmiyorum ama şöyle bir video buldum. Güzel ülkemizin güzel polisi gopro kullanılıyor diye nasılda tepki gösteriyor https://www.facebook.com/Paylasman/videos/1205548086126181/
Paylaşıldı mı bilmiyorum ama şöyle bir video buldum. Güzel ülkemizin güzel polisi gopro kullanılıyor diye nasılda tepki gösteriyor https://www.facebook.com/Paylasman/videos/1205548086126181/
Mitoqondri Katılım 26 Haz 2014 Mesajlar 1,319 18 Kas 2015 #2 "Sen bi kapat kamerayı, arkadaşı alalım. Al bunu, al, al, al, al." diyecekler sandım.
berkaye Katılım 14 Mar 2014 Mesajlar 491 18 Kas 2015 #4 -O kamera ne öyle çekiyor mu ? +Evet abi -Allah Allah
avici Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Ağu 2015 Mesajlar 777 18 Kas 2015 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Paralelci diye almadılar çocuğu, iyi bari.
Iron&Road Katılım 3 Tem 2015 Mesajlar 216 18 Kas 2015 #6 ama olmadı ki bu şimdi mertlik bozuldu. rahatsız olur adam tabi.
Mr.[T] Katılım 13 Eki 2014 Mesajlar 540 18 Kas 2015 #7 "Kamera"nın kayıt yapmasına şaşırmak -far mı o öndeki aydınlatıyo mu? +evet abi -Allah Allah Son düzenleme: 18 Kas 2015
toseabul Katılım 28 Eyl 2015 Mesajlar 474 18 Kas 2015 #8 sondaki memur polisler cok guzel ya merakli.merakli bakiyorlar hangi kanalda yayinlar demesini bekliyordum
sondaki memur polisler cok guzel ya merakli.merakli bakiyorlar hangi kanalda yayinlar demesini bekliyordum