Goldwing tek teker yapıyor...

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hmm massallah ole on kaldırılırmı hahahaha o ne bıcım photosohp aynısını kucuken kendıme papardım bıancı scotrum la hahaha:D
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hocam birinci forodaki goldwing bencede fake bi foto.İmkansız goldwingin öyle ön kaldırması.Tut ki kaldırdı motorun arka kısım iptal olur yada indirdikten sonra herhalde bi denge kaybı ve sonuç morttttt :) bence yani :) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne olacak tekteker o makinayı ben kullanayım iki tekerini bile yerden keserim.:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
4.resimdekine tek teker yaptırsalar yaa:queen:1.resime inanmam o makinenin o kadar şaha kalkması imkansız..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben teker yaptığına canlı şahidim.... :cat::cat:

Kalkarkende asfaltta 100 mt. patinajla gittiğinede şahidim.....:cat:

Bunu motordan saymamak lazım....:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Ben teker yaptığına canlı şahidim.... :cat::cat:

Kalkarkende asfaltta 100 mt. patinajla gittiğinede şahidim.....:cat:

youtube dan aradım biraz patinaj yapanlar var ama tek teker bulamadım... aslında gözümle görsemde inanmam zor...:silent:

koca makina, nasıl oluyor hayret? 200 değil 300 değil.. 370 kilo...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu makinenin üstünde olmadan anlayamazsınız :) neler yapabileceğine ben şahidim kısa bir süre emanet olarak bindim tekerede kalkar patinajda yapar,yol için yapılmış inanılmaz bir dengesi var,gücünü hiç düşünmeyin bile motor yapısı çok farklı resimlerin hepsi gerçek :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
youtube dan aradım biraz patinaj yapanlar var ama tek teker bulamadım... aslında gözümle görsemde inanmam zor...:silent:

koca makina, nasıl oluyor hayret? 200 değil 300 değil.. 370 kilo...

Dedim ya..Canlı şahidim....Hemde artçıydım.....:cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
o motoru teke kaldırmak için iki tane artçı lazım...:p

şaka bir yana doğrudur inanıyorum.....:cat:

Yok..tek artçı bendim... Zaten birdaha o arkadaşın arkasına binmeme kararı aldım.... :pr::pr::pr::pr:

Yanlı aklımdaki tek şey motorda oluşabilecek hasarın miktarıydı... Kask yok ikimizdede koruma yok.... Kendimi düşünmemişim bile..... :queen::queen:

Motorculuk bu olsa gerek......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
valla her kes bir şey demiş ama ''efsane motor'' onun hakkında daha bir çok efsane var konuşturuyor makina yani...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
motorunun modifiyeli olmadigini nerden biliyonuz,drag yarislarinda on kaldiran arabalar olursa tekteker yapan goldwing olmazmi?? bence gayet mantikli
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
walla gerçeğini gördüm.aşık oldum yaaaa... o parka lambaları o şıklık o hava o karizma...:salut:

(o para):queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben bile yapıyorum tek teker, goldwing yapmış çok mu :queen::queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hastasıyım bunun beeaaa::160::
bence gerçektir.boromu 1800cc hem resimlerde harkederseniz ön tekerler dönmüyor arkalar dönüyor.buda gözüme çarptı:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst