- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hmm massallah ole on kaldırılırmı hahahaha o ne bıcım photosohp aynısını kucuken kendıme papardım bıancı scotrum la hahaha
Ben teker yaptığına canlı şahidim.... :cat::cat:
Kalkarkende asfaltta 100 mt. patinajla gittiğinede şahidim.....:cat:
youtube dan aradım biraz patinaj yapanlar var ama tek teker bulamadım... aslında gözümle görsemde inanmam zor...:silent:
koca makina, nasıl oluyor hayret? 200 değil 300 değil.. 370 kilo...
Dedim ya..Canlı şahidim....Hemde artçıydım.....:cat::cat:
o motoru teke kaldırmak için iki tane artçı lazım...
şaka bir yana doğrudur inanıyorum.....:cat:
Ben bile yapıyorum tek teker, goldwing yapmış çok mu :queen::queen: