Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bu motor çok yakmıyor yani bi 600lük 4 silindir makina kadar yakmıyor çünkü zaten bakarsanız max tork ve max hp 4000-5000 devirlerde. yani 3000 devir gibi rahatlıkla yolculuk yapılabilceğini düşünüyorum. yakıt değerlerini okumuştum bi yerde tam hatırlamıyorum ama öyle abartılcak gibi değil. bi de cruise control falan lazm buna eller serbest yolculuk etmek lazm