gitsem mi gitmesem mi

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Benim XT 600 de özellikle düşük devirde tam gaz açmaya kalkınca yapıyordu bunu. Sorun hava filtresinin rezalet olmasındanmış :) Belki sizinki de bu kadar basittir. Ben az kalsın karbüratör membranı (diyaframı) sipariş ediyordum. Filtreyi denemek için sadece söktüm. Roket oldu mübarek :)

Benimde kle 500 için aynı teşhisi koymuşlardı. Motorun sorunuysa marş almaması.:))

Meğersem subaplar gitmiş. Yenisini alıp taktırdıktan sonra motor saat gibi oldmuştu.



Ne çektik bu sallamacı iş bilmez tamircilerden beeeee...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst