- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 4,133
Benim XT 600 de özellikle düşük devirde tam gaz açmaya kalkınca yapıyordu bunu. Sorun hava filtresinin rezalet olmasındanmışBelki sizinki de bu kadar basittir. Ben az kalsın karbüratör membranı (diyaframı) sipariş ediyordum. Filtreyi denemek için sadece söktüm. Roket oldu mübarek
![]()
Benimde kle 500 için aynı teşhisi koymuşlardı. Motorun sorunuysa marş almaması.
Meğersem subaplar gitmiş. Yenisini alıp taktırdıktan sonra motor saat gibi oldmuştu.
Ne çektik bu sallamacı iş bilmez tamircilerden beeeee...