Girne den Lefke gezisi kıbrıs

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
GEZİMİZ liman casino önünden başladı 2 kişi 50 cc scooter ile markası gilera sahil yolu takip ederk 5 parmak dağlarının üstünden geçerek 100 km olan lefkeye gitmek ve dönmekti gidiş güneşliydi yol 1 saat civarında oldu dönüşü anlatmak zor 5 parmak dağına tırmanırken benzin hortumu çıktı ve bütün benzinimiz aktı saat 24.00 civarı olduğu içn açık benzinlik bulamadık ve tam 20 km motoru iktirdik ve askeriyeye gittik bize yardımcı olmadılar ve 5 km ilerdeki karokala gidin dediler saat 1,30 ve karakoldayız ordan da olumsuz cevabı aldık ve tam motoru yakmaya kalkarken polis geldi elinde 2,5 litre benzinle ve tekrar yola çıktık tabi benzin hortumunu bantladıktan sonra yurda vardığımızda saat 3,30 du hava sıcaklığı ise 2 dereceydi ertesi gün acil olarak hastane üşütme vakkası offf offf

 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
3
hiç hatırlatma benim fotolarıda ekle hep seninkiler var..dağlardan geçerkenki halimizi hiç unutamıyom arkada heykel olmuştum..dedim uyursam ölürüm geçtim birazdan ben kullandım:)haftayada 5 parmaktayız kanka
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
untumuşum kardeşim aynen copy ekliyorum hala ısınamadım
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
3
mavi köşk askerlerine bize yardım etmedikleri için teker teker tşk ederim çamlıbel polisininde ellerinden öpüyorum
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
2
arkadaşlar merhaba bende kıbrıstayım bişi sorucam ehliyet almak kıbrısta motor için neler gerekiyor çalışma iznimi bekliyorum ben siz daha iyi bilirsiniz bi sorayım dedim gezilere bende katılırım sizle zevkle tabi sizde isterseniz
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Black_ice keşke daha çok foto çekebilseydiniz. Kıbrısı bize biraz tanıtmış olurdunuz. Neyse bir dahaki sefere artık. Selamlar.

Not: imzanızdaki "univercity" aslında "university" olmalı. Bir de ingilizcede "i"harfinin büyüğü "I" olarak yazılmalı. "motosiklet" kelimesi ise... neyse Selamlar.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylasım için teşekkürler
bazen ble aksilikler oluyor ama illaki bi yerden motorcunun yüzü gülüyor yardım eden polislere teşekkürler aynı zamanda

50 cc motor demişsin tabiki markasıda gilera yazmıssın ama daglara cıkarken 50 cc de sorun olmuyormu
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
paylaşım için sağol ama daha fazla foto molum kıbrıs güzel yer gelemiyoruz bari fotolara bakıp avunalım:cherry:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar motor 50 cc ama türkiyedeki scooter bazında 151 cc motor gibi beygiri hem su hemde havasoğutmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst