giresunda oturan birine ihtiyacım var???

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar giresunlu birini arıyorum?motorum giresun plaka aldıktan sonra ruhsat harıç bütün evrakları kaybettim ve şimdi motorun muayenesi dahil bişey yapamıyom giresunda oturan biri varsa lütfen yardımcı olsun motorun sahibini bulup satışını almak istiyorum.ruhsat bilgilerini şöyle:araç sahibi;Vedat Aksoy nuf.kay.Giresun merkez adres;Teyyare düzü mah.Altın yunus cad.no59 C blok no1 Giresun...
bana yardımcı olabilecek birisi varsa sevinirim hiç yoktan şimdilik temiz kağıdı alabilsem muayenesini yaptıracam ki rahatça gezebileyim.
plaka;28ER097
yardımcı olan herkeze şimdiden teşekürler sabırsızlıkla bekliyom cevaplarınızı
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yazınızı okudum ve hemen mt il gruplarına baktım ama giresuna dair bi grup yok :pr:
yakın illerin topiklerine bakın isterseniz :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
üstat benim bir arkadşım var sana msn sini vereyim bir anlat derdini

motosikletten falan anlamaz ama konuşursun .msn adresi [email protected] inşallah işin olur dostum [arkadaşın ismi ibrahim yılmaz]
erzurumdan sevgilerle muhammet furkan burul
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst