(Gilera Runner) leo vince exhaust & mtec xenon

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Selam arkadaşlar, 1 yaşında ki Gilera Runner ımı yavaş yavaş modifiye etmeye başladım. Hem göze farklı gözükmesi hem de performansını arttırmak için ilk adımlarımı attım.
Mtec 8000k xenon
Leo vince exhaust
Harris elcik
İşte fotolar:
10000km
hpim0674jo9.jpg


Leovince:

hpim0661bk1.jpg


hpim0662os2.jpg


hpim0666yc2.jpg


hpim0667xa1.jpg


hpim0673hc9.jpg


hpim06631jp8.jpg


hpim06651ub6.jpg


Mtec Xenon 8000k

açılış-ısınmadan önce
hpim0669js7.jpg


hpim0671yg4.jpg


hpim0670fe1.jpg


hpim0672av3.jpg


Herkese kazasız sürüşler arkadaşlar...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun yenilikler.

Egzoz sesi keyif veriyor mu bu haliyle ?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorunu satıyordun diye hatırlıyorum (nerden hatırlıyorsun dersen runner'ları takip ediyorum :)
satma işinden vaz mı geçtin?yoksa motorla ilgili bi sorun mu oldu?elimden geldiğince bişeler öğrenmeye çalışıyorum da runner'larla ilgili,yanlış anlama çamur atma çabasında değilim...
modifikasyonlar da yakışmış bu arada
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
asm egsoz orjinalinden daha iyi oldu diyebilirim. Hem görüntü, hem ses olarak. Sesi orijinal egsoza göre epey toklaştı.
delituran yok yanlış anlamam tabiki. Aslında kış olduğu için satmayı düşünüyordum ve biraz tok satıcı olarak satılık ilanımı verdim. Satmış olsaydım sezona yeni motorla girecektim ama acelem olmadığı ve motoruma güvendiğim için fiyatı yüksek tutmuştum. Pazarlıkları kabul etmeyince ayrılmadı yollarımız. O zamanda motoru satmazsam yavaş yavaş yükleme planım vardı şimdi adım adım gerçekleştirmeye başladım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Çok güzel ve sade bir modifiye olmuş, göze hoş görünüyor.
Acaba kulağada o kadar hoş geliyormu?
Bende Beverly 250ie kullanıyorum.
Sorması ayıp Leo Vince egsoz fiyatı ne kadar acaba?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
EliteXC kesinlikle abart egsoz gibi durmuyor, orjinal egsozunun tok ses çıkartan halini düşünün.
Fiyat olarak da mototal de 350euro ya geliyor. Biz biraz toplu alım yaptık arkadaşlarla fiyatı biraz daha indirdik.
carzywindy teşekkürler, amin allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
vaybe cok hoş durmus benım cbf taksam nası ses verır acaba ve emgıne saglık
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
EliteXC kesinlikle abart egsoz gibi durmuyor, orjinal egsozunun tok ses çıkartan halini düşünün.
Fiyat olarak da mototal de 350euro ya geliyor. Biz biraz toplu alım yaptık arkadaşlarla fiyatı biraz daha indirdik.

Teşekkür ederim bilgi için :cat:

Performans artışı olup olmadığını daha doğrusu nasıl etkilediğini ilerleyen zamanlarda yazarsan daha ço ksevinirim. Tekrar hayırlı olsun kazasız sürüşler.:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asm egsoz orjinalinden daha iyi oldu diyebilirim. Hem görüntü, hem ses olarak. Sesi orijinal egsoza göre epey toklaştı.
delituran yok yanlış anlamam tabiki. Aslında kış olduğu için satmayı düşünüyordum ve biraz tok satıcı olarak satılık ilanımı verdim. Satmış olsaydım sezona yeni motorla girecektim ama acelem olmadığı ve motoruma güvendiğim için fiyatı yüksek tutmuştum. Pazarlıkları kabul etmeyince ayrılmadı yollarımız. O zamanda motoru satmazsam yavaş yavaş yükleme planım vardı şimdi adım adım gerçekleştirmeye başladım

ilgilendiğin için teşekkürler,kazasız belasız nice km.lere:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
güzel olmuş tam tuzu kuru işi :cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay bee scootera xenon. süper fikir ben de halojen taktım ama ön çatala. kenarlardan. :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bi türlü görmek nasıp olmadı şu Runner ı be kardesim :( Cok yakışıklı olmus motorun Allah kaza bela vermesin, aynı modifiyeler benim nexus dada vardı :) Susturucuyu çıkartınca sesi nasıl çok kafa şişiriyormu ?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
TanImsIz valla dediğin gibi oldu. Birkaç arkadaşımda merak ediyor en yakın zamanda susturucuyu çıkartıcam ama bu haliyle patlamaları çok tatlı ses çıkartıyor herhalde çıkartırsam etraftakiler bomba patladı sanar
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
hocam egzos ve ön arka ledler harıka olmus basrılarının devamını dılerım:p tesekkurler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst