gidon problemi (dreksiyon)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar motorumda sağa ve sola gidonu çevirdiğim zaman mütiş bir kasılma yani sağa sola çekme durumu oluyo bu fena bir dengesizlik yapıyo ve yoruyo gidon tam ortadayken farkedilmiyo önceden böyle değildi mesela gidonu sağa kırdınığını zaman motor hareketsizken! 2cm yakın motor yere doğru yaklaşıyo solada aynı şekilde ortadayken normal haline geliyo yani motorun ağırlığı gidona biniyo bu sorunla karşılaşan varmı?:pale:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
ön tekeri tutan civataya bakarmısın...

bede daha önce ufak scootelardan vardı pgo star50.aynı sorun bende de vardı.heryerini araştırdım bulamadım.meğer sorun tekerleği tutan civatadaymış.tekerin göbeğinden karşıdan karşıya geçen uzun civata ve somun var ya.ona bi baktır istersen.yani benimkinin sorunu oydu çözüldü.aklıma geldi bi söyliyim dedim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ön gidon bilyalarına baktır...Ayar vidasını fazla sıkmışsınız....Düzde farkettirmez ama sağa veya sola dönerken birden dalma yapar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst