- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorumda sağa ve sola gidonu çevirdiğim zaman mütiş bir kasılma yani sağa sola çekme durumu oluyo bu fena bir dengesizlik yapıyo ve yoruyo gidon tam ortadayken farkedilmiyo önceden böyle değildi mesela gidonu sağa kırdınığını zaman motor hareketsizken! 2cm yakın motor yere doğru yaklaşıyo solada aynı şekilde ortadayken normal haline geliyo yani motorun ağırlığı gidona biniyo bu sorunla karşılaşan varmı?
ale: