Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hayırlı olsun. Aynı dönemde bir arkadaşım da İskenderun Muhafız'a gidecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen git gelde bi gezide kozlarımızı paylaşırız :)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
serkan79' Alıntı:
sen git gelde bi gezide kozlarımızı paylaşırız :)

inş abi :p

forrap ben unutmuştum beee :) ama harbiden öldürdün beee :queen:

womanrider' Alıntı:
siiiisssst bak gidiyosun diye sesimi çikartmiyorum herkes bilmez sifatimi çaktirmak yok:queen:

tıppppp :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
efeeet kurtuldum :p
saka bı yana takma kafana sayılı gun cabuk gecer derler [ inanmaaaa :p ]
yapar gelırsın aslanlar gıb bısey olmas... acemı bırlıgı neresı ¿
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı tezkereler. Hayırlı ve güzel bir askerlik dönemi geçirmeni diliyorum.
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
NeTMaViSi' Alıntı:
efeeet kurtuldum :p
saka bı yana takma kafana sayılı gun cabuk gecer derler [ inanmaaaa :p ]
yapar gelırsın aslanlar gıb bısey olmas... acemı bırlıgı neresı ¿

okdr sevinme bunun dönüşüde var :p
cumartesi beers a gelde hem tanışalım hemde vedalaşılım :wiinkk:

ölede bölede geçer heralde inan kafam çok rahat hiiiiiiç umrumda değil başlamış bitmiş umrumda değil vatan borcum seve seve ödeyeceğim abicim inan çokta mutluyum asker oluyorum die :cat:

acemi birliğini kimseye sölemiyorum abi :bounce:

herkese iyi niyetinden dolayı teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
bitmez abi bu askerlik............ askerdeyken ilk lafım bu olmuştu çıkana kadar hergece yatarken bunu söledim........neyse kendini bir işe kaptırırsan çabuk geçer ben sabahları bilgi işlem merkezinde akşamları bölükte mimarlık hizmeti verip aynı zamanda hergece devriye atardım 2-3 saatlik uyku ile geçirdim...derken bitti... hergece bitmez dememe rağmen:)
hayırlı teskereler....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
105
Allaha emnaet ol kardeşim hayırlısı ile bitir gel biz burdayız
her türk evladı gibi sende vazifeni yap gel vatan sizlere emanet
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Hadi hayırlısı olsun vatan senden hizmet bekler.

Prensipli çocuk. :cherry:

Dün için sana ve Yasemin, Dostdark, Özge, Erman, Burcu, hande, hande'ninki, locco ve zıpkınla balık avlayabilen ve bize mangal da ikram edecek nicksiz delikanlıya, Fenerdeki dalga kıranın ucunda yolun bittiğini bize haber veren Şarapcı amcalara, yakamozlara, deniz fenerine, kayalara, arka tekerime yapışıp çamurluğumun alt sol kenarından sektikten sora sekerek kaybolan küçük kum tanesine çok teşekkür ediyorum. (Locco belki nicktir O kendini biliyor.)

Hande resimleri gönderdin mi?
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
Hayırlı teskereler dostum güle güle git güle güle gel

:queen: (EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER) :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst