Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Helal olsun sana. Senin gibi gençlerin varlığı gururlandırıyor insanı.

Yeşil vadi gezisinde Şile yolundan ayrılırken ilk sapak toplanma yeriydi. Orada son gurubun da gelmesini beklerken askerden yeni geldiği anlaşılan bir zat-ı muhterem hayatının en güzel yıllarının çalındığından dem vuruyordu. Bu acınacak yaratık ve ona alkış tutan bir iki kişi bütün günümün de sinirden kötü geçmesine neden oldu.

Askerlik vatan borcudur, yaşıyor olmamızın bedelidir, hayatta kalmak için teminatımızdır.

Lafı geldiğinde herkes Atatürk'çü olur. Tarihin gördüğü en büyük asker Atatürk askerlik hakkında boyle düşündüğünüzü bilse ne yapar hiç düşündünüz mü?

Allah'tan senin gibiler var kardeşim hayırlı tezkereler
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
CBR1000RR' Alıntı:
Çok sevinçliyim şaşırmayın askere gitmek için can atanbiriyim ben vatan borcu her türk evladının borcudur ve bende seve seve ödüyeceğim

Koçum benim ! İşte askere böyle gidilir. Helal olsun sana !

Sana önce hayırlı askerlikler, sonra da hayırlı tezkereler dilerim.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hayırlı tezkereler dilerim.
hayırlıysıyla çabucak biter umarım.
biz buradayız, bekleriz.

Allah'a emanet ol...
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Haaayyytt yakışır kardeşime !

Olm yerimi şimdiden ayarla kasımda yanındayım :cherry:

İnşallah orda adam ederler seni :queen:

En hızlı asker bizim asker ! oley oley oley :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
güle güle git güle güle gel kardeşim motora herzaman binersin borcunu öde gel:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cbrhalil' Alıntı:
hayırlı teskereler kardeşim aynı yerde oturuyomuşuz ama tanışmak nasip olmadı sayılı gün çabuk geçermiş öle diyolar (benimkisi 10 sene olduda biteli:p )
Nurullah arkadaşımızla tanışamayanlar veya tanışıpta hayırlı teskereler demek isteyen MT dostları cumartesi vedalaşma fırsatınız olacak
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13524
sensiz site çok suskun olacak ya :salut: çarşıya çıktıkca internet cafe ye dal özletme kendini:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
gaffar' Alıntı:
Helal olsun sana. Senin gibi gençlerin varlığı gururlandırıyor insanı.

Yeşil vadi gezisinde Şile yolundan ayrılırken ilk sapak toplanma yeriydi. Orada son gurubun da gelmesini beklerken askerden yeni geldiği anlaşılan bir zat-ı muhterem hayatının en güzel yıllarının çalındığından dem vuruyordu. Bu acınacak yaratık ve ona alkış tutan bir iki kişi bütün günümün de sinirden kötü geçmesine neden oldu.

Askerlik vatan borcudur, yaşıyor olmamızın bedelidir, hayatta kalmak için teminatımızdır.

Lafı geldiğinde herkes Atatürk'çü olur. Tarihin gördüğü en büyük asker Atatürk askerlik hakkında boyle düşündüğünüzü bilse ne yapar hiç düşündünüz mü?

Allah'tan senin gibiler var kardeşim hayırlı tezkereler

abi ben herzaman konuştum yapanlar böle konuşma dediler aynen senin gibi yapıp yüzlerine tükürdüm ben türk evladı olduğumu askere giderken öğrenmedim bu şuurla yetiştim uğruna canını veren yüce önderimiz atatürkün torunuyum ben.. Ben doğma büyüme istanbul lu olmamı geçtim dedelerim beylerbeyi sarayında askerdi bizim sülalemizde vatan için yanan bir ateş var kimsede söndüremez allah hakkıyla yapıp gelmeyi nasip etsin

araltı olm sen şimdi benim ne torun oluosun :p

13 mayıs toplantısında görüşmek dileğiyle :rendeer:

dostdark' Alıntı:
Nurullah arkadaşımızla tanışamayanlar veya tanışıpta hayırlı teskereler demek isteyen MT dostları cumartesi vedalaşma fırsatınız olacak
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13524
sensiz site çok suskun olacak ya :salut: çarşıya çıktıkca internet cafe ye dal özletme kendini:rendeer:

özlemek iidir abi sevgi artırır inş imkan olur diyelim
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
canım benim ya senin gibi gençlere ihtiyacı var bu ülkenin seninle gurur duyuyoruz.Bu vatan sevgin görev bilincin ve canlılığın daim olsun.seni çok özleyeceğiz bizde seninle şafak sayacağız artık burada.Hayırlısıyla gidip dönmeni dilerim hayırlı teskereler canım kardeşim heeyytt varmı ya en büyük asker bizim asker araltı cığım darısı sana
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Güle güle git ve gel. Dedikleri gbi çabucak geçiyor, ben gidecekmiyim hesapları yaptığımı dün gibi hatırlıyorum. Şimdi ise 13-14 sene geçmiş. İnsan hayat koşturmacasında anlamıyor bile. Senin gibi gidenlere herşey feda ve helal olsun kardeşim. Hayırlı teskereler şimdiden.. Allah sevenlerin ve sevdiklerine bağışlasın seni.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Way kardeşim gidiomuş.. Güle güle git gel vatana millete hayırlısı olsun..
460 dedin nedir derler..:cherry:
Valla hiçte kolay gecmio.. bitmez olum senin askerliğin aloooooooooo:queen:
Bi konvoy yaparız artık..:wiinkk:
Nereye gidion bu arada demiştin Hakkari jandarmamı.:cherry:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bu şerefe nail olduğun için seni tebrik ediyorum...
sayılı gün cabuk geçer ..
gözünü aç buradasın gene bir geziye geyik yaparken bulacaksın kendini...
hafta sonu olursa şöööyle bir motor gurubu yapalımmm otobusün önüne...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Vatana Millete ve Yurdumuzu koruyan siz Askerlerimize zeval vermesin..Yolun ve şansın açık olsun.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Güle güle git güle güle gel... Büyük ihtimalle sen geldiğinde hala aynı motoru kullanıyor olacağım. O yüzden için rahat olsun hehehehheheee :mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nurullah hayırlı teskereler dilerim.:cat:
Umarım askerliğin güzel geçer.::asker::
Artık mesajları izine gelince okursun. :p
::friends:
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
nurullah; hayırlı tezkereler kardeşlik. güle güle git, güle güle gel...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Skullhunter' Alıntı:
Nurullah hayırlı teskereler dilerim.:cat:
Umarım askerliğin güzel geçer.::asker::
Artık mesajları izine gelince okursun. :p
::friends:


erhan abi saol bakalım gelince okuruz heralde :p

mehmet abiiii sakın satma daha gelince kapışıcaz senle :wiinkk:

paşam herkez gitti geldi bizde geliriz tabigelemeyenleride göz önünde bulundurmak lazım dimi :bounce:

sizler gibi arkadaşlarım oldukça zor geçeceğini düşünmüyorum :rendeer:

caner abi özlettin kendini bi görüşseydik vedalaşsaydık
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Hayırlı teskereler olsun

güle güle git güle güle sağ salim geri gel

dağıtım izinine geldiğinde Nurullah namı diyarCBR1000RR artık bi kutlama yapılır heralde sayın site sakinleri :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst