Gidiyoruuuuuuum Millet .........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar eski olanlar bilir geçtiğimiz kasım ayında askere alacaklardı ama evraklarımdaki sıkıntıdan dolayı ertelenmişti ve verdiğim 2. dilekçede almaya karar verdiler 25 MAYIS teslim tarihim


Kurtuldunuz benden beeee :salut:

Çok sevinçliyim şaşırmayın askere gitmek için can atanbiriyim ben vatan borcu her türk evladının borcudur ve bende seve seve ödüyeceğim

Herkez şimdiden hakkını helal etsin :rendeer:

Arkadaşlar uğurlama gibi tören yapmak istemiyorum arkadaşlar arasında ufaktan bişiler yapılır belki oda çok isterlerse ayrıca uzun dönem tam tamıda 460 gün yokum aranızda

Birde foto ekliyim dedim :p

 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
10
Dostum hayırlı uğurlu olsun... Umarım devriye aracı motorsiklettir de sana verirler kullanırsın... Dostum tekrar tekrar tebrik ediyor ve kazasız belasız askerlik dönemi diliyorum..
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hayırlı teskereler şimdiden sana arkadaşım :)
aslanlar gibi yapar gelirsin inşallah.. bu arada 15 ay,mı?
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
Allaha emanet ol !!! hayırlı teskereler !!! Var mı bi isteğin ???

istersen toplanıp konvoy yapalım motorlarla seni askere uğurlayalım :):)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
canım kardeşim dileklerin oldu sonunda gidiyorsun. Dediğin gibi vatan borcu...
hayırlı teskereler diliyorum sana. gittiğin gibi gelirsin inşallah...
biz burada seni özlüyor ve bekliyor olacağız...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçer sayılı gün, saymazsan daha çabuk geçer. Hayırlı tezkereler :)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok gururlandım::biggrinn dostum
yüreğinin sevgisi bileğinin gücü,
sağlık ve başarı her daim seninle olsun,
başın dik, yüreğin kabarık olsun
güle güle git,güle güle gel
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
sayılı gün geçer. hayırlı tezkereler. sen bi yolunu bulup oralradan da girersin siteye :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allaha emanet ol hayırlı teskereler diliyorum :rendeer:
güle güle git güle güle gel seni burda bekliyor olacağız:rendee
anadolu grubu sana uygun bir uğurlama yapar artık:cat:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
tüm iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar

sizleri özliyeceğim
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Her türk asker dağar
:rendeer: dostum hayırlı teskereler sana :rendeer:
güle güle güt şanınla gel:cat:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
hayırlı teskereler kardeşim aynı yerde oturuyomuşuz ama tanışmak nasip olmadı sayılı gün çabuk geçermiş öle diyolar (benimkisi 10 sene olduda biteli:p )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst