Ghost Rider!Psychopat!!!

Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Dostum WSBK'ya bakamazsın orda yarışan motorlar ile satılan motorların bir alakası yok.Süperbike'da bu yıl 1000RR şampiyon oldu ama yarışan makina 218HP,satılan makina 172 hp.:bounce:
Orda o başarının alınma sebebi Ten Kate'nin süper bir takım,süper bir mühendisliğe sahip olduğudur.Bakınız 2003 yılından beri TenKate 600cc'de şampiyon oluyor üstüste 4 yıldır.Normalde 600RR'IN yolda ne olduğunuda biliyoruz dimi:bounce:
Ekamba hakkında düşüncelerin beni ilgilendirmiyor ben ona her zaman diyorum tırt bu videoların git daha iyisini çek diye.Beni dinlemiyor:queen::queen:

Aslında bir bakıma haklısınız. Fakat Tamamen standart olan başka yarış yok. Hava filitresi ve egzoz dahil.
Yani buda demek oluyorki dergilerde ve sitelerde yapılan testler daima standart motosikletlerle yapılmaktadır. Fakat daha sonra yarışlara gelindiğinde motorların şaseleri standart kalmaktadır. yani bize net bir fikir verilmemektedir. Fakat kabul edersinizki bu tür modifiyelere en iyi cevap veren Honda ve Suzuki dir. Yarışlarda dediğiniz gibi takımların başarıları çok etkilemektedir.

600cc konusuna gelirsek Honda bu yıl yeniledi ve neler yaptığını hepimiz gördük. Yılın motoru olma ödülünü fazlasıyla hak ediyor. temennilerimiz tipsizde olsa 2008 1000rr içindir.

İşi bilenle yazışmak baya iyi oluyormuş.
Ama sizde ekambanın arkadaşı olduğunuza göre sizde onun gibi viraj yapıyorsanız üzülürüm. yada siz biliyorsanız viraj yapmayı onada öğretin. baktıkça gülüyorum ya teker fotosuna:queen:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Dejavu doğru şasiler standart ve öyle olmak zorunda.İşi bildiğimi söylediğin için ayrıca teşekkür ederim.Bakıyorumda sende boş değilsin.Nerden yazıyorsun?
Dostum ben düz yol gazcısı değilim.Erbil ile bir gün bir araya gelirsek ona öğreteceğim viraj almayı.:bounce::queen::queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Ellerinize sağlık ne güzel yazmışsınız.

Bir kere daha anladık ki R1 gitmiyor. :cherry::cherry::cherry:

Teşekkürler Sizin msj yeni gördüm, herhalde yaşlanıyorum:cherry:
Yoksa size biri R1 gidiyormu dedi:queen:

Dejavu doğru şasiler standart ve öyle olmak zorunda.İşi bildiğimi söylediğin için ayrıca teşekkür ederim.Bakıyorumda sende boş değilsin.Nerden yazıyorsun?
Dostum ben düz yol gazcısı değilim.Erbil ile bir gün bir araya gelirsek ona öğreteceğim viraj almayı.:bounce::queen::queen:

zaten teknik bilgiye sahip olupta uygulamada zayıf insan sayısı azdır. virajcı olduğuna sevindim.
Erbil ekamba herhalde. birbirinizi tanıyorsunuz ama bir araya gelmediniz? anlayamadım:pr: neyse öğrette nasıl yaparsan yap. virac hayat kurtarir.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
virac hayat kurtarir.

Dostum şu yazdığın bildiğim birini hatırlatıyor.Bizim viraçcı bir gixxa'mız var.Yoksa sen gixxa'mısın?:silent::silent:
Doğrudur Erbil'i tanırım sürekli konuşuruz kendisi ile:bounce:Bir araya motorlar ile yanyana gelmedik
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Dostum WSBK'ya bakamazsın orda yarışan motorlar ile satılan motorların bir alakası yok.Süperbike'da bu yıl 1000RR şampiyon oldu ama yarışan makina 218HP,satılan makina 172 hp.:bounce:
Orda o başarının alınma sebebi Ten Kate'nin süper bir takım,süper bir mühendisliğe sahip olduğudur.Bakınız 2003 yılından beri TenKate 600cc'de şampiyon oluyor üstüste 4 yıldır.Normalde 600RR'IN yolda ne olduğunuda biliyoruz dimi:bounce:
Ekamba hakkında düşüncelerin beni ilgilendirmiyor ben ona her zaman diyorum tırt bu videoların git daha iyisini çek diye.Beni dinlemiyor:queen::queen:

The massacre
demekki yanlış kişilere sormuşsun:) kişilerin görüşleri görecelidir.
GKN
1000 liklerde Suzuki pistlerde falan ünlü demişsin.
Bu konuda zirve WSBK dır. istersen bir araştır bakalım lider kimmiş.:wiinkk:
2008 zaten göremezsinde binemezsinde taki mart aylarına kadar:queen:
o motorla onu bunu geçmen motosikletle ilgili değil sürücü ile ilgilidir.
zaten yarışları motosikletler değil sürücüler kazanır.
Örnek vermek gerekirse sana1000cc Kenan Sofuoğlunuda 600cc versek sence kim geçer?

güzel kardeşim, ben zaten bildiğim kadarıyla ve kullanmadım ama gibi yaztık cümlelerle konuya girmişim zati, bilmem anlatabildimmi?
WSBK ile ilgili gereken i gsxR arkadaşım sölemiş uzatmaya gerek yok
kalan kısmı zaten ben yazmıştım, hemde örenkleriyle:mrgreen:, yinelemişsin, yorma parmaklarını:cat:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
yaw bırakın şu racing iyi bu racing iyi hepsinin gidebileceği yer asfaltın bittiği yere kadardır:queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
dejavu,umarım bir gün yollarda karşılaşırız,başkada birşey demiyorum sana
bol yazıyorsun ama ne bir videon nede bir foto koyacak cesareti göremedim henüz.
yazdığım yazıyı fotoyu iyi okuyamadın yada anlıyamadın herhalde.bizler gazlarken sen gülmeye dewam et ok kardeşim.
bu arada o koyduğum lastik fotosu,daha lastiği taktığım ilk hafta ve lastik rodajı bittiği anki çekilen resimdir,ve sadece 300 km lik lastik,onu da sabuncubeli virajlarında bu hale geldi,bilmem anlatabildimmi??
ama ukelalık cesaretini nerden aldın bukadar o da ayrı bir soru işareti benim için?
neyse seni kendi haline bırakıyorum.

aYe,seni pınar a havale ediyorum:cherry:

gsxr-pro,alicim,seninle yarın msn de konuşucağım,şu an ofline değilsin gördüğüm kadarıyla,yarın görüşürüz seninle:cherry:
bu arada sen hala geri dönmedinmi???(anladın sen onu):cherry:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
ekamba
anlaşıldı sen kendinin gazladığını sanan kişilerdensin. sen git kumda oyna:p
Ukalalık cesaretini nerden mi buluyırum. buraya 3 uyduruk video ve komedi gibi lastik fotosu ekleyerek kendini iyi motorcuymuş gibi gösterip hava atma cesaretini nerden bulduysan sen bende ordan buluyorum.
O yüzden sana viraja girdiğinde lastik nasıl olur göstereyim. Bu sezon sadece 4 ay kullandığım K6 ya ait foto.
ha bu arada arkadaşalarım benim bu fotoyu görseler bana kıçlarıyla gülerler çünkü daha lastiğin köşelerini bitiremedim:pr:
Türkiye ye 2,5 yıldan beri ilk gelişim bu. sanırım yakında yine döneceğim ama inan senin gibi lastik fotosu olan insanla sadece piknik gezisine giderim, anlamışındır umarım.
neyse benim yolda yapabildiğim bu kadar. Pist fotolarını koymanın anlamı olmaz sanırım.istersen yakından bir incelede viraja giren motorun lastiği nasıl olurmuş anlarsın.:cat:
1000rruc4.jpg


GKN
sanırım yanlış anlaşılma oldu. kusura bakma:)
killing_machine
sen nasıl asvalta gelmezsen bizde senin gittiğin yollara gelmeyiz. :cherry:
beni asvalttan başkası paklamaz:queen:
GSXR-PRO
Sanırım kelime hataları yapıyorum. mazur görün biraz gurbetçi sayılırım. Benim tanıdığım Gixxa nickli bir kişi var o da gsxr forumda mod.luk yapıyor. ama o değildir herhalde:queen:
İstersen birde TT yarışlarına bak Honda neler yapıyor orda.
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
dejavu
eyvallah kardeşim, ne demek:cat:
Anlayışın için teşekkürler.
yaw aslında sizi bi kapıştırmak lazım:cherry:

Yok benim birileri ile kapışıp bir şeyler ispat etme gibi derdim yok.
sadece insanlar etrafına bir bakacak ben ne kadar kullanabiliyorum. hatalarım neler, eksiklerim neler diye bakıp bunları gidermenin yoluna bakacaklar.
ben öyle yada böyle kullanırım diye hava atmak iş değil. çünkü senin yada benim çok iyi kullanmamın kimseye faydası yok. varsa bildikleriniz bunları diğer insanlarlada paylaşıcaksınız ki onlarada birşeyler katabilesiniz. Yoksa sen Ghostrider gibi olmuşsun banane.insanlar neden oldukları durumları kabullenmeyip daha iyiymiş gözükürler anlamadım.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
abi zaten son günlerde kazalar arttı bi tane arkadaşımız bacağını kaybetmiş,hiç şakası yok bu işin iki teker üzerinde gidiyorsun bide kapışmak filanmış,şaka yaptım ben zaten:pale:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
dejavu
dikkatle takip ediyorum da direkt bana saldırıyorsun?başkası ghostrider gibi kullansa da banane diyorsun ama bana salça olmaktan da geriye kalmıyorsun.
oraya lastik resmi koymuşsun,inandığımı mı sanıyorsun tr yollarında lastiği bu hale getirdiğine??????bırak bu ayakları da git başkalarını kandır kardeşim.
pistte yarışan bi motorun lastik resmini çekip koymuşsun buraya ben yaptım diye bi ton havalara giriyorsun.
5 fındık iyi geliyormuş ama yerseeeeeeeeennnn,ben yemediğim için iyi gelmedi
sen onu bunu bırakta,formlarda bizim peşimizden sürüklenme kardeşim,senin niyetini çözdük biz ama işin zor..
hadi eyvallah
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
dejavu
dikkatle takip ediyorum da direkt bana saldırıyorsun?başkası ghostrider gibi kullansa da banane diyorsun ama bana salça olmaktan da geriye kalmıyorsun.
oraya lastik resmi koymuşsun,inandığımı mı sanıyorsun tr yollarında lastiği bu hale getirdiğine??????bırak bu ayakları da git başkalarını kandır kardeşim.
pistte yarışan bi motorun lastik resmini çekip koymuşsun buraya ben yaptım diye bi ton havalara giriyorsun.
5 fındık iyi geliyormuş ama yerseeeeeeeeennnn,ben yemediğim için iyi gelmedi
sen onu bunu bırakta,formlarda bizim peşimizden sürüklenme kardeşim,senin niyetini çözdük biz ama işin zor..
hadi eyvallah
Genelde insanlar köşeye sıkışınca iftira vb. şekillerde saldırırlar, normaldir.

dejavu
dikkatle takip ediyorum da direkt bana saldırıyorsun?başkası ghostrider gibi kullansa da banane diyorsun ama bana salça olmaktan da geriye kalmıyorsun.
Başkası ghosrtrider gibi kullanırsa banene derim ama ghostrider gibi kullanamayıpta kullanırım havasına girerse salça olurum.
oraya lastik resmi koymuşsun,inandığımı mı sanıyorsun tr yollarında lastiği bu hale getirdiğine??????bırak bu ayakları da git başkalarını kandır kardeşim.
pistte yarışan bi motorun lastik resmini çekip koymuşsun buraya ben yaptım diye bi ton havalara giriyorsun.
sane bunu Tr yollarında yaptığımı kim söyledi:wiinkk:
Dedimki Tr ye yeni geldim 2,5 yıldır yoktum. ayrıca motordan hiç anlamadığın ne kadarda belli. eğer pistte yarışan motosiklet fotosu olsaydı üzerinde nohut tanesi kadar parçalar olurdu. o nedenle bu lastik yolda bu hale geldi hatta dedimki köşeleri duruyor ancak bu kadar yaptım diye.

formlarda bizim peşimizden sürüklenme kardeşim,senin niyetini çözdük biz ama işin zor..
hadi eyvallah
merak ettim benim niyetim neymiş yada neyi çözdün.:queen:

Hayal dünyasından çıkın ben bu kadar motorcuyum bakmayın siz benim atıp tuttuğuma deyin, ondan sonra eyvallah derim ben size.:rendeer::cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
büyüksün baba,hadi iyi günler sana.
seni kaale alıp polemiğe girmeyecek kadar işim çok.
hadi bakalım.git bebeleri kandır sen
çaw
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bence Dejavu haklı, hem R1 konusunda da baya baya bilgili, gitmediğini felan biliyor.:queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
ekamba
Bundan önceki mesajlarında beni kaale alıyordun. ne oldu yemedi mi?
tatlı tatlı yazışıyorduk. aıp tuttuktan sonra kaçmak yakışıyormu hiç?
aYe
doztum zaten R1 in gitmediğini bilmeyen yok.
örnek verirsek, tüm araba ve motor videolarına bakarsanız %90 Ri ile kapışıyorlar.
madem en gitmeyen motor Honda onunla niye kapışmıyorlar yada en agresif olan Suzuki ile. sebep belli en kolay yem R1:queen:

GKN
Boşver dostum çak kibriti gitsin. kuru sıkı gazcılar meydana çıksın.:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Başlığa yazan en yakından tanıdığım Murat! O'nun kadar hepinizi severim.Yazılanların farklı bir motivasyon yarattığınıda hissediyorum.İçimizde pistte yarışan pilot yok ise yapılanları tehlikeli olduğuna adım kadar eminim.Üzmeyin bizide fazla hızlı gitmeyin.Sizlerin motor kullanan kitlenin %95'inden daha iyi ve bilgili olduğuna eminim.Trafikten emin değilim.Özellikle Türkiye'de motor kullananların çok dikkatli olmasını rica ediyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yok yok
boşvermeyelim
tabiki aramızda kapışıcaz tatlı sürtüşmeler yaşıcaz:)
ama sonuçta hepimiz motosiklet tutkunuyuz
yamaha honda suzi kawa bahane, motosiklet şahane :wiinkk:
gün gelir yaparız bi pist organizasyonu çıkar gazlarızda
dragda yaparız
o zaman makinalarıda tanırız, kişileride
hatta kendi aramızda kupa bile dağıtırız:wiinkk:
1. mt turnuvası:cat:
ama önemli olan bu sohbetin dozunda kalması
birbirimizi kırmadan dozunda sohbet ettiğimiz müddetçe bu tip organizasyonlar yapabilir ve katılımcı olabiliriz
ki, boy arkadaşımızın pist le ilgili deneyimlerini anlattığında en çok dikkatimi çeken şey RAKİPLERİ ile arasındaki dayanışma ve desteği vurgulaması oldu
belli bi amaç için pistlerd yarışan insanlar birbirine mütevazi şekilde davranıp destek oluyosa, bizler oldukça makul olmalıyız:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst