(Gezi 6) [SurvivoR_RideR] {Ege-Marmara}

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
(Gezi 6) [SurvivoR_RideR] {Ege-Marmara}
BEĞENİLEN VE İSTEK ALAN BAZI FOTOLARDAN OLUŞMUŞ BİR FOTO ALBÜMÜ
kardeimbudawarya.jpg

xl.jpg

DSC057412.jpg

xll.jpg

DSC05298-1.jpg

___________________________________________________________________________
Toplamda iki günlük bi gezi maratonunun ardından fotoları sizinle paylaşıyorum.
1.GÜN
1.GÜN
1.GÜN
1.GÜN
İlk günümüz tek motor iki kişi yapıldı.:pr:
Yaklaşık 60 kmlik bi geziydi bu
Akşamında ise konsere gittik.:queen:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg


İnsanın sevgilisi uzakta olunca konserler bile o kadar zevkli olmuyor:(
05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

İrenç bi ses düzeneği vardı ki deyim yerindeyse kulaklarımız …yani
Bide rap ile uğraşan biri için rock resmen işkence
Rockçılar müzik zevkinize bişey dediğim yok yanlış anlamayın;)
09.jpg


2.GÜN
2.GÜN
2.GÜN
2.GÜN
2.gün 4 motor 8 kişi yol aldık fakat erken dönenler oldu önden uzayanlar oldu.
Hepimizinde bildiği üzere grup sürüşlerinin farklı bi havası vardır.
O yüzden işi bilenlerle yola çıkın.
Sonra milleti toplayan siz olursunuz
Ben gibi:(
2. gün de 145 km yol aldık.:bounce:
Eve geldiğimde ölü gibiydim
100lük motor kendiside dahil toplam 240 kg oldu
145 kmyi öle almakda yorucu gerçekten:bounce:

Motorumun bakımını erken saatlerde yaptım.
010.jpg


Herkesin derdi farklı bende foto için uraşıyorum ya :)
012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

019.jpg

020.jpg


Muhteşem manzaralı yerleri aştık da geldik sanki karadenizdeyiz ya:):p
021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

028.jpg

029.jpg

030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg


Geceleri yarışları yaptığımız yer
Saat gece yarısı 2 gibi kimsecikler yokken
Yaklaşık 3 km sürüyor:p
042.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
crazyrider sende saol bu fotları camiamız için koyuyoruz zati;)
___________________________________________________
burul :):):):):):):)
___________________________________________________
cakalaz herşey türkçe rap için zati;):)
___________________________________________________
tetikçi 1 yılı geçti bakımlar hariç bi buji için gittim servise
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmuş :cat::cat:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Barış güzel gezi olmuş ileride senin yeni bir motor aldığını ve uzunn süren geziler yaptıgını düşündüm neden olmasın . :)
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
mondializzet100 teşekkürler
______________________________________
just_life (ADİL) abi ileride transAlp alıp uzun soluklu geziler yapmak hayalim hem asfaltta hem arazide gidip sizi foto manyağı yapıcam:D:D:D:):):)

Online iPhone Screensaver - be the first to win!
myscreensavers.info/media/iphone.scr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst