(Gezi 4) [SurvivoR_RideR] {Hoşgeldin Bahar}

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Havanında güzel olmasından dolayı gaza geldik ve 2dk içinde bir gezi planladık.
2 motor 4 kişi çok uzun olmalayan bi şehir dışı turu yapalım dedik.
Şehrin dışına çıkmışken de biraz değişim şiyler yapalım dedik.



motorcudan 2 motorcu bulduk feman ve WINNN!!!

Kusura bakmayın yolda zaman kısıtlı olduğu için foto çekemedik.







___________________________
========================
___________________________


Bu gezi tabiki bize yetmedi ve bir sonraki gün 4motor 8 kişi şehirden iice uzaklaşmaya karar verdik.
011mp2.jpg


Gördüğünüz gibi erzaklarımız tamdı.


























Sonuç olarak 2 günlük bi gezinin ardından çok güzel anılarla ayrldık.
Jandarmalarla bi yanlış anlaşılma yüzünden küçük bir kovalamaca yaşadık.
Daha neler neler…
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
bi hastaligim gecsede atlasam motoruma, gitsem uzak diyarlara bende...:)
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Bu zaten sitede yayinladığım 4. gezi biz hep geziyoruz ama foto çekmek pek işimize gelmiyor o zaman yolun tadına varamıyoruz yaptığımız zamanlarda da sizlerle paylaşıyorum;)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Allah görünmez kazasından belasından saklasın kardeş. farınız açık kaskınız takılı olsun. Aman sürat yapmayın ha birde
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gençlee bazı fotolarda çok şekil çıkmışsınız :) gangsta gibi :p

güzel gezi olmuş elinize sağlık
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
cycle27 saol dikkat ederiz;)
R3N şekilli çıkmak için neler neler yaptık ya bi bilsen:)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ne varsa gençler de var dedirtircesine bir gezi olmuş kardeşler. Aferin. Kaskınızı da takmışsınız helal. İleride daha güzel geziler hep sağlık ve güvenle sizlerin olsun diyelim.:)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
ewet okul asılmışa benziyor fotolardan ama olsun öyle daha çok zevk alıyo insan
güzel gezi oluş...:wiinkk:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
ASLANSIN HEMŞERİM o gezdiğiniz yerler harmancık yolu üzerinde değilmi sanki tanıdık geldi
arada eskişehir topiğine neden takılmıyorsun
özlettin kendini tesadüfen gezi yazını gördüm güzel gezi dinamik gençler bravo size ve arkadaşlığınıza.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst