- Katılım
- 14 Ocak 2005
- Mesajlar
- 536
- Konu Yazar
- #1
Havanında güzel olmasından dolayı gaza geldik ve 2dk içinde bir gezi planladık.
2 motor 4 kişi çok uzun olmalayan bi şehir dışı turu yapalım dedik.
Şehrin dışına çıkmışken de biraz değişim şiyler yapalım dedik.


motorcudan 2 motorcu bulduk feman ve WINNN!!!

Kusura bakmayın yolda zaman kısıtlı olduğu için foto çekemedik.







___________________________
========================
___________________________
Bu gezi tabiki bize yetmedi ve bir sonraki gün 4motor 8 kişi şehirden iice uzaklaşmaya karar verdik.

Gördüğünüz gibi erzaklarımız tamdı.
























Sonuç olarak 2 günlük bi gezinin ardından çok güzel anılarla ayrldık.
Jandarmalarla bi yanlış anlaşılma yüzünden küçük bir kovalamaca yaşadık.
Daha neler neler…
2 motor 4 kişi çok uzun olmalayan bi şehir dışı turu yapalım dedik.
Şehrin dışına çıkmışken de biraz değişim şiyler yapalım dedik.


motorcudan 2 motorcu bulduk feman ve WINNN!!!

Kusura bakmayın yolda zaman kısıtlı olduğu için foto çekemedik.







___________________________
========================
___________________________
Bu gezi tabiki bize yetmedi ve bir sonraki gün 4motor 8 kişi şehirden iice uzaklaşmaya karar verdik.

Gördüğünüz gibi erzaklarımız tamdı.
























Sonuç olarak 2 günlük bi gezinin ardından çok güzel anılarla ayrldık.
Jandarmalarla bi yanlış anlaşılma yüzünden küçük bir kovalamaca yaşadık.
Daha neler neler…