Gezelim görelim

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Ya arkadaşlar. Şöyle bakıyorum konu başlıklarına. Hiç değişiklik yok. Paso aynı konular içinde dön babam dön. Zaten az zamanımız var bakmak için. Bari yeni konu açın. Her konuya girip alakasız sohbetler yapıyorsunuz takip edemiyoruz.
Gezelim görelim olayı buluşmalar dışında gezdiğiniz gördüğünüz yerleri tavsiye edin arkadaşlar. Avrupa, anadolu yakası ya da istanbul dışı, ankara, izmir ya da dışı olabilir :cat:
Ben hep makinamı yanıma alıcam artık. Gezerken çekip bakın şu cafe şöle güzel bu otel böyle iyi, yemekler şu kadar para falan diye bilgi geçecem buraya :cherry:
Hadi alın size konu işte yazın çizin eheheh
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bi yerde haklısın da herkesin katılabileceği yerlerin olması çok önemli..yazarken buna da dikkat etmek lazım..arar da da geyikler olsun ki biraz gülelim yahu dimi? :king:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ben hep makinamı yanıma alıcam artık.
Vayy murat makinanı alıp geziyosun bizi yanına almıyorsuun ayıp ettin valla

Bu her konuda alakasız sohbetlere katılıyorum
hic mi merak ettiginiz veya baskalari ile paylasmak istedigin bilginiz yok yaaa :joker:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dimi :joker:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
yav skull senin şu yeni logona gıcık oldum.dombilinin teki binmiş motora kıçını sallayıp duruyor!nedir bu kardeşim :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heuheue muratt baba ne dıyon ya otel de kalmak falan :) huehu kendine gel gülüm hzuhzuhz yanii, heuhe

bu arada skull un logosuna bende fıtık oluom o ne öyle ama olsun motoru olmayanlar ne yapsın :) :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
eğer gezeceğiniz yer trabzon ise fazla para hrcamanıza gerek yok. burda denize açılabilirsiniz. karadeniz sularına. yaylalara ve yükseklere çıkarsınız. mangal keyfi buranın süperdir. hamsi veya et. gezecek yerlerde uygun. motor ile gezilebilir. hem pahalı bir yerde değil. kalmak imkanı uygun.
arif abi gelmişti bir defa
hadi hoşçakalın.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Vay herkes bana gıcık oluyor haaa :salut:
Tamam kaldırıyorum avatarıı :santa:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Bence güzeldi o avatar...burdaki avatarlardan en harektlisiydi ama kaldırmışın :queen:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
murat güzel konu açmışsın derdimi sizinle paylaşayım bari arkadaşlar bildiğiniz üzere istanbulu terk-i diyar eyleyip dün antalyaya daha doğrusu tekirovaya geldim gel gelelim bugün biraz çevre turu olsun diye kemere geçtim ahhh istanbul gözünü sevdiğimin şehri:p abi gez dolaş aynı yer kimseler yok zor zar bi int cafe buldum bari biraz dertleşiim dedim pazart.günü antalyaya geçip eksik evraklarımı tamamlayıp zalı günü işbaşı yapcam.Ama ben buraların yalnız çekilmiceğine karar verdim mutlaka arkadaş grubu bulmam lazım ama millet harıl harıl çalışıyo kardeşim aaaa(istanbulda yalnız gezmeye bayılırdım bu arada) neyse alışcazz artık :joker:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
skull eski avatarı koysana hani tork filminden arabaların arasında tek teker gidiyodu.çok güzel o.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar bi akşam kadıköy de çok güzel bi şarap evi var.adı isis..barlar sokağında..www.isis.com.tr dan da inceleyebilirsiniz..üç katlı,ilk iki kat cafe,üçüncü kat bar..oraya giderseniz çok memnun kalırsızınız..murrat,ismail,ben,onur ve bi de öbür murrat gelmişti...biliyolar..şarap şart değil bi söliyim dedim ben içki kullanmıyom ama giderim.. :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toblerone' Alıntı:
murat güzel konu açmışsın derdimi sizinle paylaşayım bari arkadaşlar bildiğiniz üzere istanbulu terk-i diyar eyleyip dün antalyaya daha doğrusu tekirovaya geldim gel gelelim bugün biraz çevre turu olsun diye kemere geçtim ahhh istanbul gözünü sevdiğimin şehri:p abi gez dolaş aynı yer kimseler yok zor zar bi int cafe buldum bari biraz dertleşiim dedim pazart.günü antalyaya geçip eksik evraklarımı tamamlayıp zalı günü işbaşı yapcam.Ama ben buraların yalnız çekilmiceğine karar verdim mutlaka arkadaş grubu bulmam lazım ama millet harıl harıl çalışıyo kardeşim aaaa(istanbulda yalnız gezmeye bayılırdım bu arada) neyse alışcazz artık :joker:

sen ne zaman geldin aplam :) , hosgeldin ben senı daha yenı gordum

cıtır' Alıntı:
ya arkadaşlar bi akşam kadıköy de çok güzel bi şarap evi var.adı isis..barlar sokağında..www.isis.com.tr dan da inceleyebilirsiniz..üç katlı,ilk iki kat cafe,üçüncü kat bar..oraya giderseniz çok memnun kalırsızınız..murrat,ismail,ben,onur ve bi de öbür murrat gelmişti...biliyolar..şarap şart değil bi söliyim dedim ben içki kullanmıyom ama giderim..

benim yasım tutmuyor kız :) ben sana benım aplamsın derim heuehue olurmu
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Bakın şimdi. Haftasonu biz gezdik ekledik. Oraya gidin ve oradaki deftere yazdıklarımızı okuyun :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedcim olur tabi neden olmasın yaparız bişiyler üzülme sen..

valla taksimde gittiğimiz yer bir entteresanda gidip okusunlarda görsünler..neydi oranın adı.??meyse bir dahakine gidersek görürsünüz..acaba o defterden bir kopya da alsamıydık diyorum şimdi :bounce:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
bi kac hafta sonra gidip o deftere bakmak lazim
kesin bize birseyler yazacaklar
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
KESİİİN yaaa. Cevap yazmazlarsa ayıp zaten :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst