Şimdi doğru emniyete gideceksin,ruhsatı kaybettim yeni ruhsat istiyorum diyeceksin, onlar sana parayı ve işlem süresini söyleyecek sonra parayı vereceksin,beklemeye başlayacaksın, posta ile evine gelecek.Benim arkadaşım arabasının ruhsatını kaybetmişti yalaşık 2 hafta sürüyor galiba ama tam emin değiim.