gesi bağlarında dolanıyordum yitirdim ruhsatımı aman aranıyorum..

Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
belirttiğim gibi ruhsatımı kaybettim yazın sıcagında elim kolum baglandı nası cıkıcam bu işin içinden nekadara patlar şu gariba bi yardın :pr:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi doğru emniyete gideceksin,ruhsatı kaybettim yeni ruhsat istiyorum diyeceksin, onlar sana parayı ve işlem süresini söyleyecek sonra parayı vereceksin,beklemeye başlayacaksın, posta ile evine gelecek.Benim arkadaşım arabasının ruhsatını kaybetmişti yalaşık 2 hafta sürüyor galiba ama tam emin değiim.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
ruhsat + plaka 240 TL Ama Sadece Ruhsatın nE kadar Oldugunu Bilmiyorum .

Geçmiş Olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst