- Katılım
- 20 Tem 2007
- Mesajlar
- 493
Burası çin aynen bizdeki gibi insanların fazla olduğu ''aman bir kişi eksilse ne olur?'' ki denildiği bir ülke malesef
''motorcu zaten boşver gitsin'' mantığı burdada var demekki
yazık!!!
''motorcu zaten boşver gitsin'' mantığı burdada var demekki
yazık!!!