gerizekalı kamyonn...!

Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Burası çin aynen bizdeki gibi insanların fazla olduğu ''aman bir kişi eksilse ne olur?'' ki denildiği bir ülke malesef
''motorcu zaten boşver gitsin'' mantığı burdada var demekki
yazık!!!
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
113
bende giremedim şu şekilde bişi geliyor
f36919970e909526dbddaa135c822d00b805e0aa8a22dd81554711c904b134d272eb91ec2653c8d516815


http://www.ktunnel.com/index.php/10...8a22dd81554711c904b134d272eb91ec2653c8d516815
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst