Gerçektende Motorcuyu Adamdan Saymıyorlar

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
:pr:Arkadaşlar Pess Doğrusu Yaw Arakadaşlan İşe Gidiyorduk. Ve Bizim İş Yerine Giden Bi Yol Var Düz Bi Yol Neyse Gidiyoruz Yavaş Yavaş ( ARKADAŞIN MOTORUNU BEN KULLANIYODUM ) Tam Önümüzdende Bi Araba Geliyo Bi Baktım Adam Sinyal Yakmadan Sağa Kırdı Sağ Taraftaki Yola Girecek. Birden Dönünce Bende Mecburen Acil Fıren Yaptım Durduk Yani Çarpışmadık ALLAHTANKi Fazla Hızlıda Gitmiyodum ÇOK Şükür. Sonra Şoför Aşşağıya İndi Dedim Kardeşim Körmüsün Önünde Ben Varım Ve Sen Sinyal Yakmadan Birden Direksiyonu Sağa Kırıyorsun ? Polis Çağırimmi Dedim. Neyse Adam Diyoki Pardon Dalmışım Görmedim Özür Dilerim Neyse Salladım. YAni Adamın Dedikleri Boş Halbuki Bİzi Adamdan Saydığı Yok ! Pes Doğrusu Pess Vallahi Acayip Sinirlendim
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bu forumda okuduğum kaza yazılarının birçoğu senin başına gelen gibi gelişmiş. Bunu önlemenin iki yolu var:

1. Hiçbir aracın sağından geçmeyeceksiniz ve sağında kalmayacaksınız.

2. Görünür olacaksınız. Fosforlu yeleklerden giymek şart.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bu forumda okuduğum kaza yazılarının birçoğu senin başına gelen gibi gelişmiş. Bunu önlemenin iki yolu var:

1. Hiçbir aracın sağından geçmeyeceksiniz ve sağında kalmayacaksınız.

2. Görünür olacaksınız. Fosforlu yeleklerden giymek şart.

:cat::cat:
güzel bi nokta yakalamışsın..
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Bu forumda okuduğum kaza yazılarının birçoğu senin başına gelen gibi gelişmiş. Bunu önlemenin iki yolu var:

1. Hiçbir aracın sağından geçmeyeceksiniz ve sağında kalmayacaksınız.

2. Görünür olacaksınız. Fosforlu yeleklerden giymek şart.

iYiDe Ben Zaten Kendi Şeridimden Gidiyordum Adam Diğer Taraftan Karşıya Bakıyorsun Ya Tam Önünde Geliyo Zaten O Yol Benim Yani Anlatmak İstediğim Ben Adamın Tarafından Gitmiyordum Adam Birden Benim Yoluma Girdi. Anlatabildim Mi ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
istanuldaysan ne sağına ne soluna gireceksin her an tetikte olacaksın geçmiş olsun
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben de bugün taksiden atlayan adama giriyodum :p Sağdan gitmemek lazım :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
iYiDe Ben Zaten Kendi Şeridimden Gidiyordum Adam Diğer Taraftan Karşıya Bakıyorsun Ya Tam Önünde Geliyo Zaten O Yol Benim Yani Anlatmak İstediğim Ben Adamın Tarafından Gitmiyordum Adam Birden Benim Yoluma Girdi. Anlatabildim Mi ?

Sen kendi yolunda ilerlerken karşı yönden gelen araç senin sağındaki ara yola girmek istemiş sanırım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
o şoför arkadaşa dormak isterdim.. motor yerine kamyon olsaydı acaba dalarmıydı ????
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu İstanbul için yaşanabilecek en basit olaylardan birisi. :) Geçmiş olsun tabi de, biz burda neler çekiyoruz neler...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
o şoför arkadaşa dormak isterdim.. motor yerine kamyon olsaydı acaba dalarmıydı ????

::plus1::

Ayrıca hiç bir özür gideni geri getirmiyor. Daha beteri bir hatlı minibüs tarafından bana yapılıyor adam durduk yere birden tam sol yaptı, benim ve artçımın omzunu sıyırarak geçti. Peşine düştüm önüne geçip durdurdum, pardon diyor:pr: Pardon gideni geri getirmiyor adam gibi araba kullan dedim devam ettim yoksa kaskla kafa atmak geldi içimden bide polisle uğraşmak istememdim. Sabah Sabah.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Şu kör nokta denilen olay ÇOK ÇOK ÇOK önemli. Bir aracın kör noktasından, şeytandan kaçar gibi kaçmak lazım!!!
Ayrıca Taksi, Otobüs ve minibüs. Bunlardan uzak duracaksın, veya her an tetikte olacan.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
Bende motorcuyum fakat bazı motorcularda uçak kullandıklarını , araçların üzerinden uçabileceklerini sanıyorlar . Kavşakta ışıklarda arabamla durmuşum en önde ve en sağda yol epeycede geniş sağa döneceğim sinyaller açık yeşil yanmasını bekliyorum . Derken kafasında beyin taşımayan bir motorcu sağıma kaldırımla arabamın arasına girdi sinyal minyal bişe vermeden (versede o curcunada pek dikkat edilmez )ışık yandığında hızla sola döndü . ( Altındaki motor bişeye benzese diyeceğim hızına güveniyor falan ama yok ) bende ışıkla fırladım bu salak arabamın altında kalıyordu . Şimdi bu kesin demiştir ya diğer araçlar motosikleti adamdan saymıyor... Motorda kullansak arabada , karşıdaki insana saygı göstermiyor ve kurallara uymuyorsak bize veya bir başkasının başına her iş gelebilir.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Motor kullanir iken, ne kadar araba gibi kullanirsak o kadar daha guvenli oldugumuz kesin. Ama tabii trafikte kim oyle kullanirki o da baska :)

Gecen gun benide bir kamyon kendisi ile kaldirim arasinda sIkıstırdı, ama adamin bir sucu yok, dalmis gidiyor. Olur boyle seyler :)
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen iyiki de polis çağırmamışsın.EHLİYETİN OLMADIĞI İÇİN zararlı çıkan sen olacaktın.hatta şanslısın ki arabaya çarpmamışsın,işte o zaman başına ne işler açılırdı tahmin edemiyorum.bence sen iyisimi ehliyet alıncaya kadar trafiğe çıkma.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
182
Motor Sürmek Dikkat Gerektirir Her Zaman Olağan Üstü Konulara hazirlikli Olmak Zorunda MotorSiklet Kullancisi.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
gerçekten de kaza olduktan sonra kimin kusurlu ya da daha fazla kusurlu olduğu sadece parasal boyutta önem taşıyor.
o yüzden yapılması gerekenler basit:
1- Bahanesi ne olursa olsun şayet yürüyüş hızından daha hızlı gidiyor isek (bu da 15 km/h sürat ve üzeridir) hiçbir aracın sağında solunda ve çapraz arkasında bulunmayacağız.
2- Sıkışık trafikte aralardan güvenlice geçebiliriz ama olmadığı takdirde önümüzdeki aracın sağ ya da sol lastiği hizasında ve olabildiğince takip mesafesine uyarak sürüş yapacağız.
3- Hiç bir koşulda kavşaklara yaklaşırken (kavşak sadece dört yol ağzı değildir anayola birleşen bi tali yolda kavşak oluşturur) muhakkak şerit değiştirmeyecek, kavşağın olduğu istikametteki şeridi kullanmaktan kaçınacak ve bu noktalara yaklaşırken sollama yapmayacağız.

Bu kurallara uyulduğu müddetçe kimse o geldi üstüme kırdı demek zorunda kalmayacaktır emin olun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst