Bende motorcuyum fakat bazı motorcularda uçak kullandıklarını , araçların üzerinden uçabileceklerini sanıyorlar . Kavşakta ışıklarda arabamla durmuşum en önde ve en sağda yol epeycede geniş sağa döneceğim sinyaller açık yeşil yanmasını bekliyorum . Derken kafasında beyin taşımayan bir motorcu sağıma kaldırımla arabamın arasına girdi sinyal minyal bişe vermeden (versede o curcunada pek dikkat edilmez )ışık yandığında hızla sola döndü . ( Altındaki motor bişeye benzese diyeceğim hızına güveniyor falan ama yok ) bende ışıkla fırladım bu salak arabamın altında kalıyordu . Şimdi bu kesin demiştir ya diğer araçlar motosikleti adamdan saymıyor... Motorda kullansak arabada , karşıdaki insana saygı göstermiyor ve kurallara uymuyorsak bize veya bir başkasının başına her iş gelebilir.