hihi aynen ben ls2 aldım ilk motor tecrubemdi,sonra arastırdım taraştırdım tecrübe sahibi oldum biraz daha objektif bakarak,malum dusunce ılk yapılan hareket kafa kollamak olduğu için gittim sağlam bir kask aldım içim şimdi çok rahat biraz tuzlu olduğunu dusunenler var ama ben aklen ve vucüden cok rahatım rx-7 gp arai
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 PM ----------
inşallah insanlar vucudunun değerlerini kaybet meden ve ya zarar vermeden anlarlar.