- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Salton ve diğer arkadaşlar ellerinize sağlık valla koptum gülmekten azım kulaklarıma vardı
özelliklede işeme,garaj,YARRA YERİNG:queen:
Biz burada birşeyleri hep birlikte yapmak için yokmuyuz :wiinkk:
Gülmek içinde Ağlamak içinde hep birlikte, hepimiz bibirimiz için yokmuyuz :rendeer: