Gerçek CBF Tokatlayıcı Tvs Apachi 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr mi cbf mi tsv mi sorusuna açık ve tek cevap tvs apachi 150 yüksek performans + kaslı spor görünüm + euro 3 emisyon dijital gösterge + çok uygun fiyat = taş gibi motor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Tvs için yazacağın sayfalarca övgüve karşılık bir tek kelime yetiyor işte maalesef : Honda ( konuda direk kapanır burda : )
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bitaraflarını yırttı millet ne zamandır. Bak adam tek kelimeyle açıklamış. Dağılın len gibi olmuş.:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Kafanmı İyi kardeşim Daha önce yülzerce kez açıldı zaten bu tür topikler
Kulanım amacına bağlı olarak değişir Ybr Mi Cabf Mi Tvs mi Konusu
Fıtı fıtı gitsin Hiç arıza Vermesin koyim benzinini Yollar benim olsun Diyorsan YBR
Fıtı Fıtı gitsin Konfor olsun Sağlam olsun ama arada azda Yağ yaksın diyorsan CBF
Kendi sınıfında Fıtı fıtı gidenlerden iyi gitsin Sağlam olsun , Yakışıklı Olsun Titreşimde az bişey olsun Diyorsan Tvs
Yani Bu Kanuda ER-6 mı Nc700 mü Yoksa JX6 mı gibi bişey Kullanım amacın neyse o Herşey ortada
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Kafanmı İyi kardeşim Daha önce yülzerce kez açıldı zaten bu tür topikler
Kulanım amacına bağlı olarak değişir Ybr Mi Cabf Mi Tvs mi Konusu
Fıtı fıtı gitsin Hiç arıza Vermesin koyim benzinini Yollar benim olsun Diyorsan YBR
Fıtı Fıtı gitsin Konfor olsun Sağlam olsun ama arada azda Yağ yaksın diyorsan CBF
Kendi sınıfında Fıtı fıtı gidenlerden iyi gitsin Sağlam olsun , Yakışıklı Olsun Titreşimde az bişey olsun Diyorsan Tvs
Yani Bu Kanuda ER-6 mı Nc700 mü Yoksa JX6 mı gibi bişey Kullanım amacın neyse o Herşey ortada

Az yağ kısmından emin değilim :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
burda birazdan savaş çıkar koskoca hondanın üettiği CBF 150 ye nasıl taş atarsın :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
O anca çavuşu tokatlar...











NOT: Çavuşuna sinirlenen bir albayın kendini tutamayıp gerçekleştirdiği eylem...
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
arkadaşım tokatlama mantığından vazgeçin artık,30 bin liraya harley alan adamı 10 bin liralık motorlar tokatlıyor,aptal mı oldu şimdi o adam
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Çavuş tokatlayıcı Apache :queen:
(Not: 2 önceki motorum apache idi, memnundum.)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Başlık daha ilk sayfada hakkını alıp fena tokata gelmiş.
elin ineğe tapan hintlisi kafadan bizim kültüre ters birkere mekruh mekruh)))
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
gel sen beni tokatla :pl: ne varmış apache cbf yi tokatlamışsa? Yolları yarış pisti mi sandın? Sizin gibi gençleri pistlerdede görmek istemeyiz. :queen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bir iki ay içinde a2 ehliyetine yazılacağım motor olarak tvs apachi 150 almayı düşünüyorum almaya değer mi? alırsam hangi rengini almalıyım sarı mı kırmızı mı?
:king:

http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/112058-baslangic-motoru-tvs-apachi-150-alamak-istiyorum.html
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Çavuşu tokatlar deyince aklıma direkt bu geldi :queen:
http://www.facebook.com/photo.php?v=123348414507267
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst