tomografi sonucum.....
arkadaslar asagıdakı baslıkta iş kazamı yazmıstım...pazartesı gunu yanı bugunde tomografı sonucu cıkacagnı belırttıım...
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/31843-gene-kaza-yaptim.html
ve sonuc buu:... :silent:
Teknik: IV.kontrast madde enjeksiyonu yapılmadan aksiyal planda 3 ve 8 mm kalınlıgında kesitler elde olmustur.
Kesitlere dahil beyin sapı alanları, bilateral serebeller hemisferler, 4. ventrikül ve bazal sisternler normaldir.bilateral talamuslar bazal ganglionlar,kapsüla internalar,periventriküler beyaz cevjer alanları ve her iki sentrum semiovale normal olarak izlenmistir. 3. ve her iki lateral ventrikül normal genisliktedir.hemisferik suskusların genisligi ve derinligi normaldir.
kranium kemik yapılarında fraktür izlenmedi
sag maksiller sinüste,etmoid hücrelerde sıvı degerleri izlenmistir.
sol parietalde verteks düzeyinde yumusak doku şişliği izlendi...
sonuc.....
arkadaslar sonucu size bırakıoom....

:silent:

r::salut::cherry::queen::queen: