Genç kızı metrelerce yerde sürüklediler

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Mersin'de mobiletli kapkaçcılar, çantasını almak istedikleri genç kızı metrelerce sürükledi. Olaydan yaralı kurtulan genç kız hastanede tedavi altına alınırken, çantada sadece 1 lira minibüs parası olduğu ortaya çıktı.



Turgut Türkalp Mahallesi Akbelen Caddesi üzerinde meydana gelen kapkaç olayı, bir iş yerinin güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi. Aynı mahalledeki bir sağlık ocağında sözleşmeli personel olarak çalışan Nesibe Tömük (28), iş çıkışı Halkkent Mahallesi'ndeki evine dönerken mobiletli 2 kapkaççının saldırısına uğradı.

Ara sokakta takip ettikleri genç kızın kolundaki çantayı almaya çalışan kapkaççılar, kendilerine direnen Nesibe Tömük'ü, ana caddeye kadar sürükledi. Kapkaççılar yerde metrelerce sürükledikleri genç kızın çantasını alarak kaçarken, Nesibe Tömük trafiğin yoğun olduğu caddenin ortasına yığılıp kaldı. Yaralanan Tömük, çevredekilerin yardımıyla yol kenarına alınırken, daha sonra Mersin Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi edildi.

Yaşadıklarının etkisini üzerinden atamayan genç kız, çantasında sadece 1 lira minibüs parasıyla maaş kartının bulunduğunu söyledi. Tömük, benzer olayları televizyonda izlerken bir gün aynı şeyin başına gelebileceği endişesini hep taşıdığını kaydetti. Güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen polis, kaçan kapkaççıların yakalanması için çalışma başlattı.

motorsikletçilerin adını böyle lekeleyen itlerin allah belasını versin..

kaynak
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
böyle şerefsizler,müdafasız bayanlara bunları yapıyorlar. yazık beee insan utanır bir bayana bunu yapmaya. inşallah bigün ben şahit olmam böle bişeye
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Tam bunu yaparlarken araba ile arkadan geliyor olacaksin, olayi goreceksin, direk arkadan gazlayip altina alacaksin bu tipleri...

Allahtan bayan dogru olani yapip cantayi birakmis, haberin basliginda yazdigi gibi oyle metrelerce sürüklenme yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Ne cesaret arkadas , milletin gozu donmus allah bizleri boyle insanlikdan cikmis varliklardan korusun , bence buyuk sehirlere vize ile alacaksin insanlari elini kolunu salliyan istedigi gibi esiyor mega kentlerin heryerinde , guvenlik guclerinin yetkileri kisitlandirildi bununda etkisi var diyecegim ama alakasi yok yargi organlari en buyuk neden bence yani bu kapkac degil , hem kapkac hemde birinci dereceden adam oldurmeye tam tesebbus bence o kadinin dustugu cadde uzerinde suratle ilerliyen bir baska tasit olsa ? O zaman ne olacak kapkac kurbanimi yoksa cinayet mi ?

Ne diyelim , gecmis olsun.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
ah ulan orda cbr ımla ben olsam arkadan filan gelsem... motor da tekme atardım i.nelere...düşürür bişi yapardım..hele de artçım olcak...böle olay denk gelmiyo ki hiç...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bunlar yakalanırsa kapkaçtanmı yoksa cinayete teşebbüstenmi yargılanır !

çünkü bi insanı yerde geniş bi cadde ortasına sürüklüyosun

3 saniye önce yaşansa bordo arabanın altında kalacakmış
 
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
85
Yunus olacaksın ,transalple böyle tank gibi paletlerin altına alacan bu hırsızları
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
vay i neler vay cocuktur bunlar ya bana yolda denk gelseler varya of yandan tekmeyi kor üstlerine cıkarım yazık be bunlar yüzünden motorcuların adı çıkıyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay i neler vay cocuktur bunlar ya bana yolda denk gelseler varya of yandan tekmeyi kor üstlerine cıkarım yazık be bunlar yüzünden motorcuların adı çıkıyo

Hiçte öyle tekme falan koyamazsın.Çünkü bu işleri yapan serseriler boş gezmez.Üzerinde bıçak ya da silah mutlaka vardır.Eğer arabayla giderken şahit olsam bu olaya arabanın altına alırdım ben de.Ancak bu sefer bi de cinayetten yargılanırdık.Mikrop ezmek de suç sayılıyo bu ülkede malesef.

Geçenlerde benim dükkanda hırsızlık yapan bi çocuğu polise yakalattık.Polis biz hallederiz dedi yolladı.Aradan bir süre geçti.Duydum ki yan dükkanda hırsızlık olmuş.Çocuğu yakalamışlar.Gittim bi baktım aynı çocuk.Bu çocuğu topluma kazandırma yasasıyla bizlere geri kazandırmışlar.Sonuç ortada.Şimdi başka bir kişinin canı yandı.Daha kimbilir kaç kişinin daha canı yanacak.Polis bunları yakaladıktan sonra analarından emdiği sütü burnundan getirmeden bırakırsa daha çok böyle haberler görürüz.Ki bu olay tesadüfen güvenlik kamerasına yansıyp bizlere ulaşabilen bir haber.Daha neler oluyo bu ülkede.Bizim bildiklerimiz yüzde bir bile değil.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hiçte öyle tekme falan koyamazsın.Çünkü bu işleri yapan serseriler boş gezmez.Üzerinde bıçak ya da silah mutlaka vardır.Eğer arabayla giderken şahit olsam bu olaya arabanın altına alırdım ben de.Ancak bu sefer bi de cinayetten yargılanırdık.Mikrop ezmek de suç sayılıyo bu ülkede malesef.

Geçenlerde benim dükkanda hırsızlık yapan bi çocuğu polise yakalattık.Polis biz hallederiz dedi yolladı.Aradan bir süre geçti.Duydum ki yan dükkanda hırsızlık olmuş.Çocuğu yakalamışlar.Gittim bi baktım aynı çocuk.Bu çocuğu topluma kazandırma yasasıyla bizlere geri kazandırmışlar.Sonuç ortada.Şimdi başka bir kişinin canı yandı.Daha kimbilir kaç kişinin daha canı yanacak.Polis bunları yakaladıktan sonra analarından emdiği sütü burnundan getirmeden bırakırsa daha çok böyle haberler görürüz.Ki bu olay tesadüfen güvenlik kamerasına yansıyp bizlere ulaşabilen bir haber.Daha neler oluyo bu ülkede.Bizim bildiklerimiz yüzde bir bile değil.

İşte sırf anlattığın olay sebebiyle kanunlar masumu değil suçluyu koruyormuş gibi geliyor bana.Evime girip aileme zarar verme ihtimali olan birine bişey yapınca yargılanıyorsun.Eğer o pislik yakalanırsa 1 hafta sonra yine dairene girebiliyor.Hani ADALET?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem 1 lira var...Nediye direnirsin..hadi bin lira olsa neyse...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bunu yapan şerefsiz bu tartışılmaz . insanlıktan nasibini almamış, . Ama bu haberi yapana ne demeli kızın sürüklendiği topu topu 2 bilemedin 3 metre ... Ama manşete bak metrelerce sürükledi.. bu haberi yapana ayıp değilmi?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
acaba aynı şey kendi tanıdıklarına yapılsa ne hissederler mesela annesi veya kızkardeşi de kendi gibi aşağılıklar tarafından gasp edilse hakkını arayacak mı bu aşağılıklar yoksa büyük balık küçük balığı yer diyerek mi bakacaklar olaya ?
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ulan benm kızın kursunun civarları.:cyclopsan
şerefsizler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metrelerce dedıgın bu kadar mı :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
eeraktan
abi felaket tellalı gibisin ya motosikletle ilgili kötü haberleri ayıklıyorsun

Yine sinir katsayımı arttırdılar ...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem 1 lira var...Nediye direnirsin..hadi bin lira olsa neyse...

yanlış düşünüyorsun arkadaşım. miktar önemli değil sonuçta senden birşey çalınmak isteniyor. refleks diye bir şey vardır ki bu esnada bu devreye giriyor yani öleceğini, yaralanacağını düşünemiyorsun. sadece senden çalınmak istenen malını kurtarmaya çalışıyorsun. Allah korusun yarın birgün bizlerinde başına bu tip bir olay gelse bayanın verdiği tepkiyi vermemiş gayet normal diye düşünüyorum. yanlışım varsa düzeltin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst