Gelmeyen Kış

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Yaklaşık 15 gündür motosikletimden uzak kaldım Antalyaya gelir gelmez
hemen atlayıp bir dolaşayım dedim Pazar gününü bekliyemicem pazara birdaha giderim
diyorum ve tünektepe yolundan başlıyorum.


1-9.jpg



Bu sene buraya kış uğramadı hala bahar havası var.

2-9.jpg





3-9.jpg



Buradan Altınyaka yoluna çıkıyorum.

4-9.jpg



Altın yaka yolundan çıkıp buradan Geyikbayırına gitmek için aşağıya
iniyorum.

5-9.jpg



Dereye ulaşıp karşıya geçiyorum. Normalde Ocak ayında buradan geçmek
imkansız dır. Yağmur duasınamı çıksak ne.

6-9.jpg






7-8.jpg






8-9.jpg






9-9.jpg




Bir an NEZİH in KaTırını görür gibi oluyorum.

10-8.jpg




Yok yok sadece At mış hem zaten burada işi ne.!

11-7.jpg




Bir patikadan devam ediyorum.

12-7.jpg






13-7.jpg






14-6.jpg






15-6.jpg




Kendimi bir ovada buluyorum.

16-6.jpg






17-5.jpg



Burada yanımda getirdihim böreklerimi yiyiyorum tam börehimi bitirmişken
ileride keçi sürüsünün içinden köpeklerin havlaya havlaya bana doğru
geldiklerini görüp kendime kaç oğlum kaç diyorum.

18-5.jpg






19-5.jpg






20-5.jpg






21-4.jpg




Kendimi yine bir derede buluyorum.

22-4.jpg






23-4.jpg






24-4.jpg



Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyor ve bende geri dönüşe geçiyorum.


25-4.jpg


Geri dönerken birdaha durmamak için videomu çalıştırıp devam ediyorum.

 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Keşke o kış gelseydi de biz de motora binemeseydik razıydık vallaha. Bu işin sonu kötü olacak.
Ama kişisel bakarsak biz motorcuların yüzünü güldürüyor bu hava koşullarıu tabii. Ben kar gelecek diye Aralıktan beri arkadaşımın garajında tutuyorum motoru, arada bir gidip biniyor bakım yapıyorum, ama götürmesem de açık otoparkta rahatlıkla durabilirmiş yani. Aralıkta bile havalar daha kötü idi, Ocak ve Şubat'ta İstanbula doğru düzgün yağış düşmedi resmen.

Dağ taş gezmişsiniz, ne güzel. Ömrünüze bereket, nice gezilere.:)
(Bu arada müzik hakkaten NE? dedirtiyor adama:mrgreen: )
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
İyi sitres atmışsın ne güzel. birgün bende çıkacam böyle tek başıma ama ne zaman bu aralar iyice sıkılmaya başladım.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
videoda çalan müzik nedir? :)


Teomanın motosikletli kız parçası



Keşke o kış gelseydi de biz de motora binemeseydik razıydık vallaha. Bu işin sonu kötü olacak.
Ama kişisel bakarsak biz motorcuların yüzünü güldürüyor bu hava koşullarıu tabii. Ben kar gelecek diye Aralıktan beri arkadaşımın garajında tutuyorum motoru, arada bir gidip biniyor bakım yapıyorum, ama götürmesem de açık otoparkta rahatlıkla durabilirmiş yani. Aralıkta bile havalar daha kötü idi, Ocak ve Şubat'ta İstanbula doğru düzgün yağış düşmedi resmen.

Dağ taş gezmişsiniz, ne güzel. Ömrünüze bereket, nice gezilere.:)
(Bu arada müzik hakkaten NE? dedirtiyor adama:mrgreen: )


Arkadaşım hiç bir yere düzgün bir yağış olmadı her yer kup kuru
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kış gelmedimi?...Biz burda donalım.....Orda kış yok gelmedi diyin...Biz burda küresel ısınıyoruz sizlerde küresel soğuyacakmışınız haberin olsun....:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ne güzel gezmişsiniz tebrikler.Evet sanki bahar var oralarda.Bir dahaki sefere köpek filan yoksa oğlak fotosu çekebilirmisiniz,çoook sevimli olurlar,hele hoplayıp zıplarlarken.:rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Kış gelmedimi?...Biz burda donalım.....Orda kış yok gelmedi diyin...Biz burda küresel ısınıyoruz sizlerde küresel soğuyacakmışınız haberin olsun....:mrgreen:

Kolayı var arkadaşım o gün geldiğinde yer deyiştiririz sen yine donarsın.:queen: :flower:


Ne güzel gezmişsiniz tebrikler.Evet sanki bahar var oralarda.Bir dahaki sefere köpek filan yoksa oğlak fotosu çekebilirmisiniz,çoook sevimli olurlar,hele hoplayıp zıplarlarken.:rendeer:


Arkadaşım aklıma gelirse senin için çekeyim genelde karşıma hep çıkıyor.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
yaa dostum artik teksin su ktm li bi arkadas daha vardi nerde o ..su cin motoruyla neler yapiyorsun bide xr alsan varya kim bilir nereleri gezeceksin..:) ayagina saglik guzel bi gezi olmus..ama bu geziler tek basina sikici olur ya..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
güzel gezi olmuş paylaşımın için teşekkürler
ama artık kış gelsin yağış olsun yoksa yaza hapı yutcaz
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Mükemmel gezi olmuş, ayağınıza sağlık. Bizim enduro vaktimiz de geliyor yavaştan anlaşılan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok guzel keşke ankaradada havalar ole olsa ve gezılecek bı cok yer olsa :S şanslısın :)
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Teşekkürler arkadaşlar yanlızım çünki hafta içi yanımda gelecek insan bulamıyorum Nezih dostumunda motoru parça bekliyor yakın bir zamanda beraber çıkarız yine.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
hocam güzel gezmişsin fotolar bir harika sen bu işden anlıyorsun heraldemuhteşem karaler...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Siz yalnız takılmayı seviyorsunuz sanırım :) :)

Sende takıl diycem ama cygnus un yarısı oralarda kalır...:p



Kolayı var arkadaşım o gün geldiğinde yer deyiştiririz sen yine donarsın.:queen: :flower:







Arkadaşım aklıma gelirse senin için çekeyim genelde karşıma hep çıkıyor.

Bende kaçıcam buralardan..Daha fazla küresel ısınamam....:p :p



Mükemmel gezi olmuş, ayağınıza sağlık. Bizim enduro vaktimiz de geliyor yavaştan anlaşılan :)

Seninki enduro diilmi?...Sök çamurlukları...Bak sizinkiler sökmüşler...Bilkent maceraları müthiş....

Bu arada gezin müthiş.....Fotolar harika....Doğa harika... Herşey harika eline sağlık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst